آمریکا - آرشیو

وال استریت ژورنال اعلام کرد

گزارشی جدید در راه است

سازمان‌های اطلاعاتی امریکا در حال بررسی این موضوع هستند که آیا گزارش اطلاعاتی سال 2007 خود را که تهران از سال 2003 تلاش‌های خود را برای تولید سلاح هسته‌ای متوقف کرده است را بازنگری کنند یا خیر.

ادامه مطلب

جهان به روایت تصاویر

تصاویری از جشن تولد شصت و شش سالگی سید محمد خاتمی، سفر ولادیمیر پوتین، نخست وزیر روسیه به چین، دیدار لاوروف و هیلاری کلینتون در مسکو، دیدار رئیس مجلس اعلای عراق با محمود احمدی نژاد و سبزی کاری میشله اوباما در حیاط کاخ سفید

ادامه مطلب

تجهيزات نظامى جديد امريکا و هشدار به ايران و کره شمالى

نیروی هوایی ایالات متحده امریکا به زودی مجهز به بمب‌های بزرگ ۱۴ تنی خواهد شد. این بمب‌ها علیه پناهگاه‌ها و تاسیسات زیرزمینی طراحی شده ‌و از قدرت تخریبی مهیبی برخوردارند. بمب‌های جدید امریکا قبل از هر چیر هشداری به ایران و کره‌شمالی تلقی می‌شوند.

ادامه مطلب

جهان به روایت تصاویر

تصاویری از اجلاس گروه بیست و حواشی آن، برزگزاری رزمایش موشکی پیامبر اعظم توسط سپاه پاسداران، گفت و گوی لری کینگ مجری باسابقه CNN با احمدی نژاد، دیدارهای دیپلماتیک احمدی نژاد در نیویورک و ...

ادامه مطلب
نيويورک شهرى پر از حاشيه
شصت و چهارمين مجمع عمومى سازمان ملل برگزار مى‌شود:

نيويورک شهرى پر از حاشيه

محمود احمدى‌نژاد نيز از سال 2005 در مجمع عمومى سازمان ملل شرکت کرده و در واقع 4 سال پى‌درپى است که در قامت رئيس جمهور ايران با شرکت در اين اجلاس، مواضع جمهورى اسلامى ايران را در ارتباط با مسائل مختلف بين‌المللى بيان کرده است. محمود احمدی نژاد در حالی برای پنجمین بار عازم نیویورک شده است که چهار حضور قبلی او با حواشی فراوانی همراه بوده است.

ادامه مطلب