آمریکا - آرشیو

نگرانی مشترک، اتحاد ایران و ونزوئلا را احیا کرد
نفت و کشاورزی و نقش روسیه

نگرانی مشترک، اتحاد ایران و ونزوئلا را احیا کرد

از نظر کاراکاس، توافق به موقع است، چرا که جنگ در اوکراین و تحریم امریکا علیه نفت روسیه تهدیدی بسیار جدی برای صادرات ونزوئلا است. نفت ونزوئلا تا کنون به طور عمده در چین و بقیه آسیای جنوب شرقی از طریق یک سیستم مالی بسیار پیچیده مستقر در مسکو فروخته می‌شده است. از این پس، نه تنها موجودیت این سیستم در خطر است، بلکه از دست دادن بازار امریکا و اروپا برای روسیه، این خطر را به دنبال دارد که کرملین نفت خود را با قیمت های سودمند به متحد چینی خود بفروشد و عملاً ونزوئلا را از منبع اصلی درآمد خود محروم کند. 

ادامه مطلب
تظاهرات در اعراض به خشونت های مسلحانه در آمریکا

تظاهرات در اعراض به خشونت های مسلحانه در آمریکا گالری

ده ها هزار تظاهرات کننده در واشنگتن و صدها مورد دیگر تظاهرات در دیگر شهرها در سراسر ایالات متحده گردهم آمدند تا از قانون گذاران این کشور تصویب قوانین با هدف متوقف کردن خشونت های فزاینده مسلحانه را خواستار شوند. این تظاهرات به ویژه با کشتار جمعی ماه گذشته در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس مرتبط بود.

ادامه مطلب
مشکل بزرگ آزادی اسلحه در آمریکا
تیراندازی در تگزاس ۱۹ کشته بر جا گذاشت

مشکل بزرگ آزادی اسلحه در آمریکا گالری

مقامات آمریکایی می گویند دانش آموزان وحشت زده مدرسه ابتدایی «راب» در زمان وقوع فاجعه تیراندازی و کشتار جمعی ده ها بار با ۹۱۱ تماس گرفتند و از نیروهای پلیس درخواست مداخله و اقدام کردند؛ اما ۲۰ مامور پلیس اعزام شده به محل، نزدیک به یک ساعت برای ورود به مدرسه و کشتن فرد مسلح تعلل کردند.

ادامه مطلب