در یک برنامه ویدئویی

صادق خرازی: سپاه قدس و برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیستند+دانلود فیلم

۰۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۳ کد : ۲۰۰۱۱۵۱ اخبار اصلی اخبار داخلی سیاست خارجی و انتخابات
صادق خرازی دبیرکل حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان درگفتگوی نوروزی با دیدار از قدرت ایران در منطقه جایگاه ویژه سپاه قدس و البته ناکارآمدی در سیاست داخلی و احتمال نامزدی‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ سخن به میان آورده است.
صادق خرازی: سپاه قدس و برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیستند+دانلود فیلم

دیپلماسی ایرانی: صادق خرازی دبیرکل حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان درگفتگوی نوروزی با دیدار از قدرت ایران در منطقه، جایگاه ویژه سپاه قدس و البته ناکارآمدی در سیاست داخلی و احتمال نامزدی‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ سخن به میان آورده است.

به نظر می‌رسد سال ۱۴۰۰ برای پرونده برجام سال سرنوشت سازی باشد. تا امروز آمریکا بار‌ها بیان کرده است که به برجام برمی‌گردد، اما این پرونده هنوز روند نامعلومی را طی می‌کند. از طرف دیگر در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و مسائل دیپلماسی و بین المللی قطعاً در این انتخابات تأثیرات مهمی می‌گذارد. برای بررسی چالش‌ها و مسائل پیش روی سیاست خارجی ایران دیدار با صادق خرازی، دیپلمات سابق و دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفتگو کرده است. این مصاحبه در دفتر او در حزب ندای ایرانیان انجام شده است.

کلید واژه ها: سید محمد صادق خرازی انتخابات 1400 ایران و امریکا تحریم ایران سپاه قدس ایران برنامه موشکی ایران محمد جواد ظریف


( ۸ )

نظر شما :

ایرانی ۰۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۷:۰۷
سلام اقای خراری ، منتظر حمله پانترکا باشید :-)