یک نماینده مجلس: آقای روحانی! به دنبال لبخند ترامپ و مکرون نباشید

۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۳ کد : ۱۹۸۵۹۱۵ سرخط اخبار

نماینده بندر ماهشهر در مجلس در نطق میان دستور خود با انتقاد از عملکرد دولت در حل مشکل معیشت مردم، گفت: آقای روحانی! منطق مبارزه سید الشهدا (ع) را با منطق مذاکره به اشتباه نگیرید. امام حسین (ع) هیچگاه حاضر به مذاکره با یزید و یزیدیان نبود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی گل‌مرادی نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 10 شهریور 98) خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی با عرض معذرت اگر محصول تدبیر و امید شما این چیزی است که ملت ایران امروز تجربه می‌کنند پس نفرین بر این واژه‌ها باد، لطفاً دست نگهدارید و ادامه ندهید که مردم تحمل این مدیریت غلط را ندارند.

گل مرادی گفت: آقای روحانی من نماینده حوزه انتخابیه‌ای هستم که قطب صنعت و تجارت کشور است، نفت و گاز شهرستان امیدیه، تجارت بندر ماهشهر، شیلات و کشاورزی شهرستان هندیجان، ثروت و درآمد گزاف منطقه‌ی من صرف بی‌تدبیری مدیران پروازی شما می‌شود، ثروت این منطقه به نام ما و به کام مدیران بی‌غیرت شما می‌شود. مشکلات عدیده به علت سوء تدبیر مدیران بی‌تفاوت و بداخلاق شما است، البته آنها عاقلند که پروازی هستند برای آنکه امکانات برای خانواده آنها در منطقه ما از جمله بهداشت و درمان، آموزش و پرورش وجود ندارد.

وی افزود: آقای روحانی! منطق مبارزه سید الشهدا (ع) را با منطق مذاکره به اشتباه نگیرید. امام حسین (ع) هیچگاه حاضر به مذاکره با یزید و یزیدیان نبود، به دنبال لبخند ترامپ و مکرون نباشید، این فلسفه حسینی نیست. آقای روحانی، کشور ما کشور فقیری نیست، سوء مدیریت، فساد اداری، لابی‌، لابی‌گری و اشرافی‌گری در گستره دولت شما عامل فقر جامعه است.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه انتقاد از سیاست‌های دولت، اظهارداشت: نه تحریم را بهانه کنید و نه عدم مذاکره با آمریکا و به دنبال لبخند نباشید. تا زمانی که محرم و صفر، ولایت و عباس (ع) و حسین (ع) را داریم می‌خواهیم زیر پرچم رسول الله حیات داشته باشیم؛ تحریم وجود دارد پس با بهره‌گیری از نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انقلاب، مشکلات کشور را حل کنید.

گل‌مرادی بیان کرد: من برای شما پیشنهاد دارم، بنشینید مذاکره کنید، راهکار می‌دهم و تعهد می‌دهم، آقای روحانی! بی‌تعهدی و بد اخلاقی مدیران شما، ما را گرفتار کرده و این راهی که شما می‌روید به ترکستان است به همین دلیل گرانی بیداد می‌کند و اینها همه در دل مردمانی است که روزی به شعار انتخاباتی شما اعتماد کردند.

وی گفت: مدیران شما شرم کنند، این وضع شایسته ملتِ حسینی نیست، این انصافِ علی‌گونه نیست. فقرا را دریابید، 14 میلیارد دلار در اختیار شما قرار گرفت تا فقرا و محرومان را نجات دهید، 7 ماه گذشت چه کار کردید؟ من که می‌دانم شما کاری نکردید، اگر هم کاری کردید مؤثر نبود.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از سیاست‌های دولت، اظهارداشت: از قدیم گفتند شکم گرسنه دین و ایمان نمی‌شناسد، آقای روحانی در فرهنگ دینیِ ما هم آمده پس فقیر شدن مادی مردمان و کل جامعه، بستر اعتیاد و فوران کینه‌ها را در پی دارد.

گل‌مرادی گفت: آقای روحانی، بگیر و ببند را خوب ترجمان کن. آنجا که شما برای نمایندگان مجلس که منتقد واقعی هستند پرونده قضایی تشکیل می‌دهید، اقدام انقلابی‌گونه آقای رئیسی را زیر سؤال نبرید، با تبعیض، فساد، حیف و میل بیت‌المال نمی‌توانید مشکلات کشور را حل کنید.

وی در انتقاد از وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: بیماری آموزش و پرورش حاد و مزمن است و درمان آن را به متخصصین بدهید نه یک پزشک امروزی، پس معلمان را مورد اعتماد قرار دهید. آقای روحانی، مردم گرسنه‌اند، آنها را دریابید.

کلید واژه ها: حسن روحانی ایران و امریکا


( ۳ )

نظر شما :