عکس نوشته - آرشیو

آلودگی هوا در هند

آلودگی هوا در هند گالری

دیوان عالی هند در چند روز گذشته به ساکنان شهر دهلی نو و همه مناطق حومه این شهر دستور داد از خانه به کار بپردازند. نگرانی های ناشی از آلودگی شدید آب و هوا عامل اصلی این امر بوده است.

ادامه مطلب
اروپا و دردسر اوج گیری جدید کووید-۱۹

اروپا و دردسر اوج گیری جدید کووید-۱۹ گالری

در حالی که به زمستان نزدیک می شویم، موارد ابتلا به ویروس کرونا در بخش هایی از اروپا به شدت افزایش یافته و به یک موج جدید افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ تبدیل شده است. بسیاری از بیمارستان ها به مشکل برخورده و کادر درمان تحت فشار قرار گرفته اند.

ادامه مطلب
کنفرانس گلاسگو: تظاهرات علیه «وعده های پوشالی»

کنفرانس گلاسگو: تظاهرات علیه «وعده های پوشالی» گالری

هزاران کودک به همراه پدر و مادرهای خود، هزاران دانشجو، جمعیت کارگران و بسیاری از دیگر شهروندان شهر گلاسگو در روزهای گذشته در مسیری به سوی مرکز شهر که محل برگزاری ۲۶مین کنفرانس بین‌المللی تغییرات آب و هوایی است، راهپیمایی کرده اند. تظاهرات‌کنندگان همزمان با این کنفرانس جهانی، از سران کشورها خواستند اقدامات بیشتر و قاطعانه تری در جهت محافظت از محیط زیست انجام دهند.

ادامه مطلب
شلیک گلوله، تظاهرات، و کودتا در سودان

شلیک گلوله، تظاهرات، و کودتا در سودان گالری

یکی از فرماندهان ارتش سودان ظهر دوشنبه، ۲۵ اکتبر اعلام کرد دولت این کشور منحل شده و نظامیان به زودی یک کابینه از افراد با صلاحیت تشکیل می ‌دهند. این اتفاق پس از چندین هفته تنش بین دولت ‌های انتقالی نظامی و مدنی رخ داد. در هفته ‌های گذشته شهروندان هوادار دولت غیرنظامی بارها علیه تلاش‌ های نظامی ها برای «کودتا» تظاهرات کرده اند. اینترنت در سراسر سودان قطع یا مختل شده است. جوانان مخالف همچنان در خیابان ها حضور دارند و در میانه درگیری مخالفان با نیروهای نظامی، صدای شلیک گلوله شنیده می شود.

ادامه مطلب