بزودی تغییرات بزرگی در منطقه روی می‌دهد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۶ کد : ۱۹۱۶۳۰۶ سرخط اخبار
معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آزاد سازی بلندی های سوری جولان از اشغال رژیم صهیونیستی را امری ممکن خواند و تاکید کرد که جزئی از تغییرات بزرگی که به زودی در منطقه روی می دهند، در منطقه سوری جولان رخ خواهد داد.
 
سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المنار ، با اشاره به مواضع اخیر سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان درباره تشکیل کمیته هایی برای آزادی بلندی های جولان از اشغال رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جزئی از تغییرات بزرگی که به زودی در منطقه روی می دهند، در منطقه سوری جولان رخ خواهد داد.
 
وی با بیان اینکه آزاد سازی بلندی های جولان ممکن و شدنی است؛ افزود: از نظر امنیتی و نظامی باید بگویم که آزاد سازی جولان امری غیر ممکن نیست بلکه چنین امری شدنی است و به نظر می رسد که در چند ماه آینده شاهد تغییرات ریشه ای در منطقه خواهیم بود. در آن صورت شاهد سوریه جدیدی خواهیم بود.
 
سردار جزایری در توصیف سوریه جدید، تصریح کرد: سوریه جدید سوریه ای است که آغازگر مقاومت جدیدی خواهد بود و دارای پیامی برای پایداری ملت های منطقه خواهد بود و همانگونه که عرض کردم در آن صورت تغییرات بزرگی در منطقه را شاهد خواهیم بود که بخشی از آنها به یاری خدا در جولان صورت می گیرند.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سئوالی درباره صحت و سقم سازماندهی نیروهایی برای حمایت از امان و بارگاه های مقدس در سوریه، گفت: بله تلاش های بسیاری در این زمینه صورت می گیرد که دائما در حال افزایش است.

کلید واژه ها: جولان سوریه


نظر شما :