سفیر سوریه: توطئه دشمنان شکست خورد

۲۷ فروردین ۱۳۹۲ | ۱۳:۵۵ کد : ۱۹۱۴۹۹۸ سرخط اخبار

سفیر سوریه در ایران گفت: مستکبران غربی تضمین کرده بودند که با گذشت چند ماه حکومت سوریه سقوط خواهد کرد، اما امروز به خوبی شکست همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان را شاهد هستیم.

به گزارش ایرنا، دکتر ˈعدنان محمودˈ دوشنبه شب در مراسم آغاز هفته همبستگی طلاب با مقاومت سوریه در مدرسه علمیه معصومیه قم افزود: بعد از گذشت دو سال از فتنه انگیزی دشمنان در سوریه، اوضاع به سمت فتح و پیروزی ملت سوریه پیش می رود و ماه های آینده، ماه های سرنوشت ساز به نفع ملت سوریه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی ها و پیشرفت ها در سوریه به خوبی نشان می دهد موضع گیری جمهوری اسلامی ایران و حکومت سوریه در برابر این تحرکات و توطئه ها درست و صحیح بوده و امروز دشمنان مقاومت خودشان در دامی که پهن کرده بودند، گرفتار شده اند و به اهداف خود دست نیافتند.

سفیر سوریه در ایران با بیان اینکه بحمدالله پایان کار گروه های تکفیری و تروریست ها نزدیک است، اظهار داشت: هجمه گسترده غربی ها و مرتجعین عرب علیه سوریه، هجمه ای علیه محور مقاومت در منطقه است و آنها می خواهند تحت عناوین دموکراسی و بهار عربی، خط مقاومت را از میان بردارند.

وی تمامی این تحرکات را برای سرپا نگه داشتن رژیم اشغالگر قدس در منطقه دانست و گفت: عناصر تکفیری از بیش از 40 کشور از جمله عربستان، ترکیه و قطر در سوریه دست به جنایت می زنند، اما حکومت سوریه به دنبال اجابت خواسته ها و تقاضاهای ملت سوریه است و به تروریست ها باج نخواهد داد.

عدنان محمود تاکید کرد: دولت سوریه میان خواسته های ملت و زورگویی های غربی ها تفاوت قایل بوده و طرح های جدید در عرصه اداره داخلی کشور و قانون اساسی تهیه کرده است تا بتواند درخواست های مردم سوریه را به خوبی پاسخگو باشد.

وی در پایان ضمن تجلیل از موضع گیری رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه و با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت غیور ایران اسلامی در برابر مستکبران خارجی و حمایت از مردم سوریه، تصریح کرد: شکی نیست که ما در سوریه از ارزش های مشترک بین ملت ایران و سوریه دفاع می کنیم.

کلید واژه ها: سوریه مقاومت


نظر شما :