مردان و زنان دوشادوش آقای رئیس جمهور

در حلقه نزدیکان اسد چه می گذرد؟

۱۴ اسفند ۱۳۹۱ | ۲۱:۲۱ کد : ۱۹۱۳۵۵۹ اخبار اصلی خاورمیانه
اعتراضاتی که نزدیک دو سال از آغاز آن می گذرد، باعث جراحت، مرگ و خروج چندین نفر از نزدیکان اسد شده است.
در حلقه نزدیکان اسد چه می گذرد؟

همسر و فرزندان آقای رئیس جمهور

دیپلماسی ایرانی : محل زندگی اسما اسد همسر سنی متولد بریتانیای بشار اسد نامعلوم است. ماه گذشته شایعاتی میان فعالان مخالف دولت منتشر شد که اسما سعی داشته به همراه سه فرزندش از کشور خارج شود اما در فرودگاه توسط ماهر، برادر همسرش متوقف شده است.

ماهر اسد،برادری جنجالی

ماهر، برادر کوچکتر اسد، مدیریت یکی از مجهزترین دسته های ارتش سوریه را در دست دارد. وی با منال، دختر یکی از افسران عالی رتبه و از خانواده ای سنی ازدواج کرده است. گزارش های منتشره میان جداشدگان و فعالان ضد دولتی منتشر شده که ماهر در بمبگذاری ماه جولای که آصف شوکت، شوهر خواهر وی کشته شد یک پای خود را از دست داده است.

شابعاتی در خصوص مرگ و خروج خواهر بشار اسد

رویترز در ماه سپتامبر به نقل از منابع نزدیک به دولت امارات گزارش کرد که، بشری، خواهر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به همراه 5 فرزندش کشور را به مقصد امارات ترک کرده است. همسر وی آصف شوکت در جریان انفجاری در ماه جولای در دمشق به همراه سه مقام عالی رتبه دیگر جان خود را از دست داد

بستگانی که این دو سال را ندیدند

باسل، برادر بزرگتر بشار اسد که قرار بود پس از مرگ پدرش جانشین وی شود در یک سانحه رانندگی درگذشت. مجد، برادر کوچکتر وی هم از بیماری روانی رنج می برد.

خانواده مخلوف

رامی مخلوف، پسر دائی بشار اسد گفته است که وی و دیگر بستگان در تصمیم گیری های دولتی مشارکت می کنند. آقای مخلوف به عنوان یک فرد ثروتمند  و سرمایه دار از نظر مخالفان یکی از نمادهای فساد در نظام فعلی سوریه است! حافظ یکی از برادران وی جزو سران اطلاعاتی مطرح در دمشق است.

برای دیدن عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

منبع: نیویورک تایمز/ترجمه: تحریریه دیپلماسی ایرانی

کلید واژه ها: بشار اسد سوریه


( ۴ )

نظر شما :