نشست ضدایرانی در پاریس

۱۷ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۸:۰۳ کد : ۱۹۱۲۴۵۶ سرخط اخبار
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران سرکرده های گروهک تروریستی منافقین نشستی را با حضور سرویس های اطلاعاتی سه کشور غربی و سفیر اسرائیل در پاریس برگزار کردند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هدف از نشست ضد ایرانی منافقین در پاریس، طرح آنها برای تشکیل گروه های مسلح در شهرهای مختلف ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای ایجاد اغتشاشات در ایران است.
 
مقامات مسئول سرویس های اطلاعاتی فرانسه، آمریکا و انگلیس در این کنفرانس منافقین که با شعار «سال 2013، سال تغییر در ایران است» برگزار شد، حضور داشتند و علاوه بر آنها «یوسی گال» سفیر اسرائیل در پاریس نیز حضور داشت که این امر خود بیانگر عمق  روابط منافقین و رژیم صهیونیستی است.
 
به ویژه که گزارش های زیادی درباره همکاری و هماهنگی میان منافقین و موساد منتشر شده و گفته می شود که موساد از همین کانال از برنامه های هسته ای ایران اطلاع می یابد یا در آن خرابکاری می کند.
 
به گزارش یک رادیوی اروپایی، خطرناک تر از برگزاری این کنفرانس که در دوم ماه جاری میلادی برگزار شد، دعوت صورت گرفته در آن برای تشکیل گروه های مسلح در شهرهای ایران برای آغاز اقدام مسلحانه برای براندازی نظام اسلامی حاکم بر این کشور است.
 
رادیو اوستن اعلام کرد: هرچند که این دعوت نگرانی نظام ایران را برنمی انگیزد زیرا این گروهک، دارای پایگاه و جایگاه مردمی و محبوبیتی نیست و از سرویس امنیتی خاصی نیز، برخوردار نیست اما طرح این دعوت در پایتختی اروپایی، آن هم پاریس، با حضور شخصیت های سیاسی، دیپلماتیک و پارلمانی اروپا از سوی سازمان موسوم به «مجاهدین خلق» که آمریکا اخیرا نام آن را از فهرست سازمان های تروریستی خارج کرده، سوال های زیادی را به وجود می آورد. سوالاتی درباره اینکه سرویس های امنیتی و اطلاعاتی فرانسه و غربی ها در اجرای چنین طرحی برای براندازی تهران، به چه میزان مشارکت خواهند داشت.
 
جان سانو رئیس بخش سری دستگاه اطلاعات مرکزی آمریکا، سرهنگ «وسلی مارتین» فرمانده سابق مبارزه با تروریسم نیروهای ائتلافی در عراق و فرمانده نیروهای امنیتی آمریکا در اشرف، نیوت گینگریچ رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد ریاست جمهوری در سال 2012 و یکی از دوستان اسرائیل و دشمنان ملت فلسطین از جمله افرادی بودند که در این کنفرانس حضور داشتند.

کلید واژه ها: منافقین آمریکا


نظر شما :