قذافى به جنوب ليبى فرار کرد

۰۲ فروردین ۱۳۹۰ | ۱۵:۵۵ کد : ۱۰۷۶۵ اخبار اصلی
خميس و الساعدى فرزندان قذافى زخمى شده اند و خود قذافى نيز به جنوب ليبى فرار کرده است
قذافى به جنوب ليبى فرار کرد

يک استاد حقوق بين‌الملل ليبى و از مخالفان رژيم "معمر قذافى " ديکتاتور اين کشور گزارش داد که خميس و الساعدى فرزندان قذافى زخمى شده اند و خود قذافى نيز به جنوب ليبى فرار کرده است.

به گزارش فارس، "عبدالمنعم الحر " در گفت وگو با شبکه خبرى العالم اظهار داشت: بمباران منطقه "باب العزيزيه " که مقر ديکتاتور ليبى است، موجب زخمى شدن خميس و الساعدى فرزندان قذافى و فرار او به جنوب کشور شده است.

وى افزود: کميته‌هايى که خود را انقلابيون وابسته به قذافى مى‌نامند، همان کسانى هستند که هم اکنون در حال حمله به مردم و انقلابيون ليبى هستند.

عبدالمنعم خاطرنشان کرد: انقلابيون ليبى و گروههاى مخالف تلاش مى‌کنند که اعتماد جامعه جهانى را کسب کرده تا شوراى ملى انتقالى ليبى را به رسميت بشناسد؛ براى اينکه پس از رفتن قذافى خلا سياسى در کشور ايجاد نشود.

استاد ليبيايى حقوق بين‌الملل در دانشگاه قاهره تاکيد کرد: براى سرنگونى رژيم قذافى، بايد اين رژيم را از نظر سياسى و اقتصادى در تنگنا قرار داد.

وى با تاکيد بر استقبال انقلابيون از اعلام منطقه پرواز ممنوع در حريم هوايى کشور تاکيد کرد که انقلابيون با هرگونه حمله زمينى، اشغال و ورود نظاميان خارجى به خاک ليبى مخالفند.


نظر شما :