جوکار بیان کرد گزارش سفر گروهی از اعضای کمیسیون امورداخلی کشور به روسیه

۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۵ کد : ۲۰۱۲۹۴۳ سرخط اخبار

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از سفر گروهی از اعضای این کمیسیون به روسیه و برگزاری جلسات متعددی با بخش های پارلمانی، شهری و سیاسی روسیه خبر داد.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر گروهی از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به روسیه، بیان کرد: تبادل نظر در خصوص انتقال تجربیات در حوزه مدیریت شهری و برگزاری انتخابات بخشی از برنامه های این سفر بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در این سفر جلسات متعددی با بخش های مختلف پارلمانی، شهری و سیاسی روسیه برگزار شد، اظهار کرد: همچنین در این سفر با معاون رئیس شورای فدراسیون مجلس فدرال روسیه و رئیس کمیسیون امور ساختار خودگردانی محلی شورای مذکور، با حضور کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه، دیدار و و گفت‌وگو انجام و بر گسترش تعاملات پارلمانی فی مابین دوکشور تاکید شد.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، تصریح کرد: همچنین در این سفر پیرامون سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت استان های مختلف کشور به منظور توسعه تجارت و بی اثر کردن تحریم های آمریکا که علیه هر دو کشور وضع شده است، بحث های خوبی مطرح شد.

جوکار گفت:‌ همچنین در دیدار با مسئولان دولتی فدراسیون روسیه درخصوص ساختار انتخاباتی دو کشور، چگونگی مراحل تصویب قانون و ضرورت تقویت تعاملات پارلمانی بین دو کشور بحث و بررسی انجام شد.

انتهای پیام


نظر شما :