لاپید: جهان مانع دستیابی ایران به توان هسته‌ای شود وگرنه....

۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۹ کد : ۲۰۰۵۸۸۷ سرخط اخبار

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با همتای روسی اش با تکرار ادعاهای این رژیم درباره اهداف برنامه هسته ای ایران، خواستار واکنش جهانی به فعالیت هسته‌ای ایران شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز در دیدار با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با تکرار ادعای این رژیم مبنی بر وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران، مدعی شد: پیشرفت ایران به سمت توان هسته ای فقط مشکل اسرائیل نیست، مشکل کل جهان است. 

لاپید خواستار  «پیام قوی تر و شفاف تر» جهانی به ایران در این زمینه شد. 

او با گفتن این که «ایران هسته ای به یک رقابت تسلیحاتی هسته ای در خاورمیانه منجر خواهد شد»، مطرح کرد: جهان باید مانع دستیابی ایران به توان هسته ای شود، فارغ از این که چه بهایی باید بپردازد. اگر دنیا این کار را نکند، اسرائیل حق دارد وارد عمل شود. 

بر اساس این گزارش، تکرار ادعاهای وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران از سوی لاپید در حالی مطرح می شود که مقام معظم رهبری کشورمان در فتوایی، تولید، نگهداری و به کارگیری تسلیحات هسته ای را حرام اعلام کرده اند. 

مقامات ایران نیز بر اساس این فتوا بارها تاکید کرده اند تلاش ایران برای پیش رفت در زمینه دانش هسته ای، صرفا اهدافی صلح آمیز را دنبال می کند. 
انتهای پیام


( ۴ )

نظر شما :