حمله به نزدیکی پایگاه عین الاسد عراق و رهگیری توسط پاترویت آمریکا

۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۹ کد : ۱۹۹۰۴۵۶ سرخط اخبار

یک منبع امنیتی در عراق امروز (سه شنبه) از حمله موشکی به نزدیکی پایگاه عین الاسد که محل حضور نیروهای آمریکایی در استان الانبار است، خبر داد و اعلام کرد که این حمله موشکی توسط سامانه پاترویت آمریکا رهگیری شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شفق نیوز، این منبع عنوان داشت، منطقه نزدیک به پایگاه نظامی عین الاسد با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار گرفته شد، اما این حملات موشکی توسط سامانه دفاعی پاترویت آمریکا که در این پایگاه مستقر شده است، رهگیری شد و این حمله هیچ‌گونه خسارت جانی یا مادی در پی نداشت.

خبرگزاری فرانسه دوشنبه شب فاش کرد که آمریکا سامانه دفاع موشکی پاتریوت را در پایگاه نظامی‌اش در اربیل و پایگاه عین الأسد در استان الانبار عراق مستقر کرده است.

کلید واژه ها: پایگاه عین الاسد


( ۸ )

نظر شما :

مسعود ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۳
این پاتریوتها از کجا آمد؟ قرار مجلس عراق بیرون راندن آمریکائیها از عراق بود ! آن که محقق نشد که هیچ ؛ یک دم خروس هم هویدا گردید! عراقیها دودوزه و منافقانه بازی میکنند! و قصه علیهذا
مسعود ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۰
وقتی تأکید میکنیم عراقیهاجای اعتماد و باور نیستند و منافقند، قبول بفرمایید! پاتریوتها از کجا آمد ؟ چه کسی اجازه ی نصب این سیستم استراتیژیک را به آمریکاییها داد؟ بسیاری از عراقیها با سیاستهای منافقانه مترصددرگیر شدن ایران و آمریکا هستند و از آن لذت می برند ! از آنهاییکه به " امام حسین" خیانت کردند نباید انتظار معجره داشت !