ظریف: با حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر انقلاب پروژه ایران هراسی صهیونیست‌ها را شکست دادیم

۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۹۷۷۹۴۶ سرخط اخبار

وزیر خارجه با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم با خودباوری به استقبال چالش‌ها برویم و از منافع ملی با صلابت دفاع کنیم، گفت: با همین رویکرد و با حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر انقلاب توانستیم پروژه ایران‌هراسی صهیونیست‌ها را شکست دهیم.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (شنبه) به همراه معاونان و مدیران این وزارتخانه و سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

ظریف پیش از فرمایشات رهبری با اشاره به رویکردهای دستگاه دیپلماسی به‌ویژه در ارتباط با همسایگان و تمرکز بر دیپلماسی اقتصادی، گفت: تلاش کرده‌ایم با خودباوری به استقبال چالش‌ها برویم و از منافع ملی با صلابت دفاع کنیم.

ظریف با بیان اینکه با همین رویکرد و با حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی توانستیم پروژه ایران‌هراسی صهیونیست‌ها را شکست دهیم، خاطرنشان کرد: ترامپ و نتانیاهو تلاش می‌کنند با نمایش‌های سخیف، پروژه ایران‌هراسی را تکرار کنند اما امروز حتی در میان متحدان خود نیز تنها و منزوی هستند.

وزیر امور خارجه با اشاره به تشکیل اتاق جنگ و تلاش گسترده آمریکا برای فشار و زورگویی علیه ملت ایران، گفت: همواره به کشورهای دیگر از جمله متحدین آمریکا اعلام کرده‌ایم که مقابله با زورگویی آمریکا باید از تعهدات سیاسی فراتر رفته و به اقدامات عملی زمان‌دار منجر شود.

ظریف افزود: ما شرایط سخت‌تری را تجربه کرده‌ایم و اطمینان دارم در پرتو همدلی و وفاق می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم و شرایط پیش‌رو را با عنایت الهی و با هدایت‌های رهبری و حمایت مردم به خوبی و با افتخار و سربلندی و با کمترین آسیب مدیریت کنیم.

 محمدجواد ظریف به همراه معاونان و مدیران وزارت امور خارجه و سفرا و رؤسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

کلید واژه ها: محمدجواد ظریف رهبر انقلاب


نظر شما :