وقتی سیاست، رنگ موهای اوباما را خراب می‌کند

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۱۷:۱۰ کد : ۱۹۱۶۳۹۴ سرخط اخبار

رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین اظهارات خود با نادیده گرفتن رسوایی های سیاسی که دولت او به بار آورده است، درباره آینده آمریکا ابراز خوش بینی کرد و در عین حال گفت که سختی های سیاست رنگ موهای او را خراب کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «ای بی سی»، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته (یکشنبه) مدعی شد که با وجود آنچه کمبود «قضاوت صحیح و حس مشترک» در واشنگتن پایتخت آمریکا خواند، اما همچنان به چشم انداز دستور کار خود در دور دوم ریاست بر کاخ سفید خوش بین است.

رئیس جمهوری آمریکا در مراسم جمع آوری کمک مالی برای کمپین سناتورهای دموکرات گفت: خبر بد این است که در واشنگتن کمبود قضاوت صحیح وجود دارد و آنچه مانع ما می شود، وجود این تمایل در واشنگتن است که سیاست را در اولویت مصلحت اندیشی قرار می دهد و انتخابات آتی را در اولویت نسل بعدی و این همان طرز فکری است که ما باید آن را تغییر دهیم.

اوباما همچنین اعلام کرد که مردم آمریکا باید به آینده این کشور خوش بین باشند.

در ادامه این خبر آمده است که رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی هیچ اشاره ای به رسوایی های سیاسی دولت خود که در شرایط فعلی خبرساز شده اند، نداشت اما درباره حالت موهای خود به شوخی گفت که جنگ و دعواهای دنیای سیاست، رنگ موهای او را خراب کرده است.

اوباما گفت: اگر شما وارد این کار (ریاست جمهوری) شوید، مردم شروع می کنند به انتقاد شدید از شما و رنگ سفید موهای من نیز این امر را ثابت می کند.

کلید واژه ها: آمریکا


نظر شما :