نخست وزير اوکراين جذابترين چهره سياسى جهان

۲۵ مهر ۱۳۸۸ | ۲۰:۲۲ کد : ۶۰۲۱ اخبار اصلی
یولیا تیموشنکو نخست وزیر اوکراین در میان 172 سیاستمدار جهان با بالاترین جذابیت ظاهری مکان نخست را به خود اختصاص داد.
نخست وزير اوکراين جذابترين چهره سياسى جهان

یولیا تیموشنکو نخست وزیر اوکراین در میان 172 سیاستمدار جهان با بالاترین جذابیت ظاهری مکان نخست را به خود اختصاص داد. رده بندی توسط سازمان Hottest Heads of State انجام شده است.

ریا نووستی به نقل از روزنامه ایتالیایی کاریر دلا سرا نوشت، در این لیست 172 رئیس جمهوری نخست وزیر و پادشاه گنجانده شده است. مکان دوم این رده بندی به ینس استولتنبرگ نخست وزیر نروژ و مکان سوم به وانگچوک پادشاه بوتان اختصاص یافته است.

مکان های چهارم و پنجم هم به ترتیب به کریستینا فرناندس دی کریشنر نخست وزیر آرژانتین و ژوزف کابیلا رئیس جمهوری کنگو داده شده است.

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس در این رده بندی در مکان دوازدهم قرار دارد و باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا نیز مکان پانزدهم را به خود اختصاص داده است. ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه نیز در مکان هجدهم قرار گرفته است.

در میان اشخاص مشهور دیگر می توان به نیکولا سارکوزی رئیس جمهوری فرانسه اشاره کرد که در مکان بیست و هشتم قرار گرفته و محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران که در مکان چهل و هشتم قرار دارد.

این در حالیست که هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا در مکان نود و هفتم و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در مکان صد و نهم قرار گرفته‌اند.  آخرین سیاستمدار این لیست کیم چن ایر رهبر کره شمالی است.

 


( ۲ )

نظر شما :