رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۵۰ خانه در حملات شبانه حزب‌الله خسارت دیدند

۳۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۱ کد : ۲۰۲۸۳۳۰ سرخط اخبار

 رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در حملات پنجشنبه شب نیروهای مقاومت اسلامی لبنان به شهرک صهیونیست نشین «المطله»،۵۰ خانه خسارت دیدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»، پس از ارزیابی ها مشخص شد که در حملات حزب الله به شهرک «المطله»، ۵۰ خانه آسیب دیده و این خسارت ها براثر شلیک و اصابت موشک های سنگین حزب الله وارد شده است.

حزب الله لبنان پنجشنبه شب با دست‌کم ۷ موشک سنگین، شهرک صهیونیست نشین «المطله» در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب الله لبنان از بامداد تا شامگاه روز پنجشنبه، دست‌کم ۱۷ حمله موشکی راکتی و پهپادی به مواضع و اهداف نظامی صهیونیست‌ها انجام داده که بی‌سابقه است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) یک هزار و ۳۰۷ موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ غزه است.


نظر شما :