توسعه پروازهای ایران و ارمنستان در راستای تعامل بیشتر دو کشور

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۴ کد : ۲۰۱۹۹۱۶ سرخط اخبار

رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی فلای‌ وان آرمنیا گفت: تسهیل و گسترش خطوط هوایی میان ایران و ارمنستان و تداوم و توسعه آن در گسترش روابط و تعامل مردم دو کشور موثر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ‌ آرام آنانیان، رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی فلای وان آرمنیا در نشستی خبری که صبح روز چهارشنبه در سفارت ارمنستان در تهران و در حضور سفیر ایروان در تهران برگزار شد با اشاره به آغاز به کار شرکت هواپیمایی فلای وان آرمنیا در ایران اظهار کرد: شرکت هواپیمایی ما از سال ۲۰۲۲ در زمینه ارتباطات و خطوط هواپیمایی پروازهای خود را گسترش داده است و در سال ۲۰۲۳ این روند ادامه خواهد داشت و سعی داریم در سکوی اول شرکت‌های هواپیمایی ارمنستان در این رابطه قرار گیریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر فلای وان آرمنیا به ۲۰ کشور جهان از پاریس و میلان گرفته تا شهرهای مختلف روسیه پرواز دارد و از روز سه‌شنبه هفته جاری تهران هم به این فهرست اضافه شده است.

رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی فلای وان آرمنیا با تاکید بر این که قیمت بلیط‌های شرکت ما بسیار مناسب است درباره کیفیت و استاندارد بودن ناوگان هواپیمایی این شرکت گفت که تمامی ناوگان هوایی ما از هواپیماهای ایرباس ۳۱۹ تشکیل شده است و بدون استثنا جدید و منطبق با استانداردهای اروپایی هستند.

وی ادامه داد: ما تلاش داریم پروازهایی امن و قابل دسترس را برای عموم مردم قرار دهیم و مهم است این خدمات به قشر بزرگی از افراد تعلق بگیرد.

آنانیان گفت: ایجاد این تسهیلات می‌تواند به شناخت بیشتری از ارمنستان بینجامد و شهروندان ارمنی نیز بتوانند به راحتی از طریق این شرکت هواپیمایی به ایران پرواز کنند.

رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی فلای وان آرمنیا هم‌چنین تصریح کرد که چهار بار در هفته (دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه) پروازها انجام می شود و حداکثر پروازها ۹۰ دقیقه است.

وی در پاسخ به اینکه امکان افزایش پروازهای این ایرلاین به شهرهای دیگر ایران نیز وجود دارد اظهار کرد: ما اهداف بلندمدتی را برای خودمان تعریف کردیم و خیلی‌ها توصیه می‌کنند به شهرهای دیگر هم پرواز داشته باشیم مثلا اصفهان و تبریز یا حتی کیش. اما در حال حاضر تمرکز ما بر تهران است.

آنانیان تصریح کرد: سعی داریم به موازات پروازهای مسافری، حمل و نقل بار را هم در دستور داشته باشیم و این مساله در آینده نزدیک به منطقه اوراسیا گسترش پیدا خواهد کرد.


( ۱۲ )

نظر شما :