فرمانده نیروی هوایی ارتش سال آینده شمار هواپیما‌های بازآمادشده باید از مرز ۳۵ فروند بگذرد

۲۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۱:۲۱ کد : ۲۰۱۷۷۹۳ سرخط اخبار

فرمانده نیروی هوایی ارتش، گفت: بی تردید آماد و پشتیبانی بازوی قدرتمند نیروی هوایی و یکی از پایه‎های اساسی ارتقاء توان عملیاتی و رزمی این نیرو است.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش معاونان آماد و پشتیبانی یگان‌های این نیرو، با اشاره به ماموریت و رسالت مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی اظهار کرد: تامین نیازمندی‌های این نیرو یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی است که با ارتقاء همکاری و هم افزایی میان بخش‌های صنعتی و همچنین جهاد خودکفایی می‌تواند این رسالت را تحقق بخشد.

وی تصریح کرد: صداقت یکی از عوامل مهم پیشرفت و رشد روز افزون است که بحمدالله این مولفه ارزشمند در مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی موجب ترقی این بخش و عبور از موانع گلوگاهی شده است. توجه به جوانان و به کارگیری آنان در قسمت‌های مختلف عملیاتی و همچنین استفاده از ظرفیت نخبگان در این مجموعه باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این ظرفیت ارزشمند می‌تواند به عنوان نقطه اوج مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی موجب تحولات عظیمی در این مجموعه شود.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی هوایی ارتش باید همواره دارای دو بال تعهد و تخصص باشند؛ چراکه بدون هر کدام از این دو مولفه نمی‌توان در اختیار اهداف والای انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا بود و چنین مولفه‌هایی در گنجینه وجودی کارکنان این مجموعه الهی نهادینه شده است. آموزش و علم آموزی زیرمجموعه و استفاده از تجربیات پیشکسوتان در راستای ارتقای توانمندی‌ها و دستاوردهای گلوگاهی یکی دیگر از وظایف آماد و پشتیبانی است که علاوه بر ارتقا توانمندی‌ها می تواند گامی بلند در جهت همکاری و هم‌فزایی میان قسمت‌ها باشد.

فرمانده نیروی هوایی افزود: باید توجه شود که اگر امسال رشد 11 در صدی در نیرو داشته‌ایم ، سال دیگر این رشد باید ارتقا پیدا کند و اگر توانسته‌ایم 29 فروند هواپیما را بازآماد کنیم در سال پیش رو باید این تعداد از مرز 35 هواپیما بگذرد و این تنها همت و تلاش شما عزیزان را می‌طلبد.

وی در پایان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روی آوردن به سمت و سوی جنگ نرم و با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود در جهت تحمیل عقاید و باورهای غلط به جامعه ایرانی بویژه جوانان هستند که این گونه جنگ به نوعی جنگی ترکیبی-شناختی است که با شبهه افکنی و دروغ پراکنی همراه می‌شود لذا مدیریت فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه‌ای عاملی برای شکست این گونه تهاجمات فرهنگی است.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :