حل مشکلات اقامتی و تسهیل تردد کلیه ایرانیان مقیم گرجستان در دستور کار سفارت کشورمان

۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۰۵:۴۵ کد : ۲۰۱۶۱۶۸ سرخط اخبار

سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان در اطلاعیه ای با اشاره به پی گیری این سفارت نسبت به حل مشکلات دانشجویان ایرانی توسط این سفارت اعلام کرد :حل مشکلات اقامتی و تسهیل تردد کلیه هموطنان در دستور کار جدی سفارت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، سفارت کشورمان در گرجستان در اطلاعیه ای اعلام کرد:  دانشگاه های گرجستانی در پی رایزنی ماه گذشته محمود ادیب، سفیر کشورمان با میخیائیل چخنکلی، وزیر آموزش و علوم گرجستان در خصوص مشکلات اقامتی برخی دانشجویان ایرانی، اقدام به تجمیع و گزارش مشکلات دانشجویان ایرانی به وزارت آموزش و علوم نموده و این وزارتخانه نیز در حال پیگیری حل مشکلات از طریق نهادهای ذیربط گرجستانی است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن سپاسگزاری از حُسن نظر وزیر محترم علوم و آموزش گرجستان، همچنان ایجاد ساز و کارهایی برای حل دائمی مشکلات اقامتی دانشجویان را در دست پیگیری دارد.
در عین حال، دانشجویان عزیز می‌توانند همچنان مشکلات خود را از طریق مراجعه حضوری، تلفنی و یا ارسال ایمیل به اطلاع سفارت برسانند.

حل مشکلات اقامتی و تسهیل تردد کلیه هموطنان در دستور کار جدی سفارت قرار دارد. اقدام بر اساس توافقنامه‌های موجود میان دو کشور و اصلاح قوانین و مقررات برای به حداقل رساندن و سپس رفع کامل مشکلات هموطنان از مواردی است که در ملاقات های سفیر با وزرای دولت گرجستان و مدیران ذیربط وزارتخانه ها و سازمان های مسوول این امر مجدانه در دست پیگیری است.
انتهای پیام


نظر شما :