بیانیه بسیج دانشجویی در محکومیت اقدام تروریستی بغداد|  حق انتقام برای ملت عراق محفوظ است

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۸ کد : ۱۹۹۹۳۱۷ سرخط اخبار

کارگروه عراق هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی طی بیانیه‌ای حادثه تروریستی بغداد را محکوم و اعلام کرد: بر اساس قوانین بین المللی حق انتقام و پاسخگویی به جنایت بزرگ اخیر برای ملت آزاده و مستقل عراق محفوظ است.

به گزارش حوزه دانشگاهی فارس، کارگروه عراق هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی طی بیانیه‌ای حادثه تروریسی بغداد را محکوم و اعلام کرد: بر اساس قوانین بین المللی حق انتقام و پاسخگویی به جنایت بزرگ اخیر برای ملت آزاده و مستقل عراق محفوظ است.

در این بیانیه آمده است:

إِنَّهُمْ إِنْ یَظْهَرُوا عَلَیْکُمْ یَرْجُمُوکُمْ أَوْ یُعِیدُوکُمْ فِی مِلَّتِهِمْ وَلَنْ تُفْلِحُوا إِذًا أَبَدًا»

زیرا که اگر (این مردم کافر) بر شما آگهی و ظفر یابند شما را یا سنگسار خواهند کرد یا به آیین خودشان برمی‌گردانند و در آن صورت دیگر روی رستگاری نخواهید دید.

بار دیگر دست داعش گرگ صفت، از آستین سرزمین مادری تروریست ها، عربستان سعودی بیرون آمد و با آرایش گرگی در لباس میش، جنایت هولناکی را رقم زد که در آن صدها نفر از انسان های بی گناه و جوانان و مردم مظلوم عراق را مورد هدف قرار داد. 

آیا نه اینست که داعش خونخوار از پشتیبانی کشورهایی که مدام از صلح و حقوق بشر دم می‌زنند، بهره‌مند است؟! 

آیا نه اینست که کشور عربستان داعیه دارد که مهد اسلام است؟

داعش با حمایت آمریکا و شجره ملعونه آل سعود و صهیونیسم، مدام نقشه های پلیدی را در سر می پروراند، که قصد دارد با خون آلود کردن خیابان‌ها و ریختن خون مردم بی گناه، به اهداف پلید خود دست یابد.

همانگونه که «بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَت»ْ، را باور داریم و نیز «فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا»، از انتقام خون جوانان مان کوتاه نخواهیم آمد، درست است که صبر شیعه 140‪0 ساله است، لکن سایه انتقام لحظه ای دست از سر داعش و داعشیان بر نخواهد داشت. 

ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده قربانیان، حادثه تروریستی اخیر را به شدت محکوم کرده و بر اساس قوانین بین المللی حق انتقام و پاسخگویی به جنایت بزرگ اخیر را برای ملت آزاده و مستقل عراق‌، مسلم میدانیم.

مردم عزیز عراق:

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» هر نیرویى در قدرت دارید، براى مقابله با آن‌ها [دشمنان‏]، آماده سازید.


نظر شما :