مشاور رهبر انقلاب به اسرائیل: خوشحال نباشید

۰۴ مهر ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۷ کد : ۱۹۹۵۷۲۴ سرخط اخبار

مشاور فرماندهی کل قوا گفت: رضایت مردم از حکومت، اساس قدرت ماست و زمانی ضعیف می‌شویم که حمایت مردم از دولت ضعیف شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سید یحیی رحیم صفوی، مشاور فرماندهی کل قوا گفت: همان گونه که در طول ۴۰ سال گذشته شاهد کاهش قدرت دشمنان منطقه و فرامنطقه‌ای ایران در غرب آسیا هستیم شاهد افزایش قدرت ملی ایران و تبدیل شدن به قدرت فرا منطقه‌ای و گسترش منزلت سیاسی، اجتماعی ملت ایران در مقیاس جهانی و منطقه‌ای هستیم.

وی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مشهد افزود: همان گونه که پیروزی انقلاب اسلامی زمینه سازی برای آمادگی ظهور حضرت مهدی (عج) و یک تمرین بود خون شهدای مدافع حرم نیز راه قدس را باز خواهد کرد.

اهم اظهارات سردار رحیم صفوی را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*ائتلاف آمریکا، اسرائیل و کشورهای عربی در منطقه با شکست رو به رو شد و آنها نتوانستند با حمایت و پشتیبانی از داعش به خواسته خود و تسلط بر سوریه و ساقط کردن حاکمیت در عراق دست یابند.

* شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده مدافعان حرم نقش بزرگی در شکست داعش در این منطقه داشت اما  حضور وی در این جبهه ها با دعوت دولت‌های عراق و سوریه انجام شد.

* اسرائیل خوشحال نباشد که با کشورهای بی ریشه خلیج فارس در حال بستن قرار داد است زیرا هم اکنون شاهد کاهش قدرت آمریکا در سطح جهان هستیم و اسرائیل به زودی این حامی خود را نیز از دست خواهد داد و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا هم خواهیم بود.

*همان گونه که در زمان دفاع مقدس از مولفه‌ها و منابع قدرت ملی استفاده کردیم و دشمن را ناکام گذاشتیم اکنون نیز در این جنگ اقتصادی که هدفش به زانو درآوردن دولت ایران و تسلیم ملّت است باید از آن مولفه ها و منابع استفاده ‌کنیم.

*در آن زمان با رهبری امام راحل و انسجام داخلی، همه گروه های سیاسی و قوای سه‌گانه توانستند بر دشمن پیروز شوند و اکنون نیز با همان مولفه ها باید از درون قوی شده و همدیگر را کمک و از این اوضاع نابسامان عبور کنیم. 

*رضایت مردم از حکومت، اساس قدرت ماست و زمانی ضعیف می‌شویم که حمایت مردم از دولت ضعیف شود و به برکت خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی در این جنگ اقتصادی نیز با انسجام و به کارگیری همه ظرفیت‌های داخلی و همچنین رهبری انقلاب و با کارآمدی قوای سه‌گانه بر دشمن پیروز می شویم.

*نیروهای بسیجی، سپاهی و ارتشی خراسان بزرگ در زمان دفاع مقدس خط شکن بودند و شهدای بزرگواری همچون کاوه، برونسی و ناصری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.در زمان جنگ هیچ استانی مانند خراسان بزرگ با حمایت جوانان خود در تشکیل تیپ‌ها و لشگرهای مختلف اثرگذار نبود و نظامیان این استان بعد از جنگ نیز در ایجاد امنیت شرق و جنوب شرقی کشور تلاش‌های بسیاری کردند.هم اکنون نیز خراسان رضوی می‌تواند از طریق  مسیر ترانزیتی راه آهن چابهار به مشهد و سرخس در افزایش صادرات خود گام بردارد.

2727


( ۳ )

نظر شما :