سیدمحمدصادق خرازی:

لبنان از این شرایط سخت به سلامت عبورخواهد کرد و از تهدیدها، فرصت خواهد ساخت

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۳:۱۷ کد : ۱۹۹۴۴۴۷ اخبار اصلی خاورمیانه
جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست سید محمدصادق خرازی، دبیر کل حزب و با حضور مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست‌گذاری به صورت مجازی برگزار شد.در این جلسه دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: لبنان از این شرایط سخت به سلامت عبورخواهد کرد و از تهدیدها، فرصت خواهد ساخت.
لبنان از این شرایط سخت به سلامت عبورخواهد کرد و از تهدیدها، فرصت خواهد ساخت

دیپلماسی ایرانی - دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: لبنان از این شرایط سخت به سلامت عبورخواهد کرد و از تهدیدها، فرصت خواهد ساخت.

جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست سید محمدصادق خرازی دبیر کل حزب و با حضور مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست‌گذاری به صورت مجازی برگزار شد.

مروراخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون «انفجار بندر بیروت»،«مشکل تأمین آب غیزانیه» و «گران‌فروشی صنایع لبنی و اپراتورها» از جمله موارد بررسی‌شده در جلسه شورای سیاست‌گذاری بود.

در ابتدای این جلسه خرازی به تحلیل انفجار مهیب بندر بیروت در لبنان پرداخت و ابزار تأسف از این اتفاق ناگوار، از مواضع هوشمندانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان تقدیر و تأکید کرد: همان‌طور که سید حسن نصرالله پیش‌بینی کردند با درایت حزب‌الله و مسئولان لبنانی، لبنان از این شرایط سخت به سلامت عبورخواهد کرد و از تهدیدها، فرصت خواهد ساخت.

در ادامه این جلسه «مشکل تأمین آب غیزانیه» مورد بررسی قرار گرفت .

بررسی «گران‌فروشی صنایع لبنی و اپراتورها» از دیگر مباحث این جلسه بود و طی آن تأکید شد که جریمه‌های گران‌فروشی به شیوه فعلی بازدارنده نیستند و مسئله گران‌فروشی را حل نمی‌کند و دردی از مردم دوا نمی‌کنند.متأسفانه حقوق مردم در خسارت و گران‌فروشی‌ها تأمین نمی‌شود و پول ناشی ازگران‌فروشی به مردم به‌جای پرداخت به مردم به جیب دولت می‌رود و مردم هزینه این گران‌فروشی و بعضاً کم‌فروشی را داده و می‌دهند.

اعضای شورای سیاست‌گذاری تأکید کردند که در قوانین ما حقوق مصرف‌کننده تأمین نشده است و جبران ضرر و زیان مردم دیده نمی‌شود،موضوعی که نیاز است با کمک مجلس اصلاح گردد. هدف از کنترل و نظارت بر بازار باید تأمین منافع مردم باشد. انتظار می‌رود دولت گام‌های عملی وکارآمد زمینه توزیع کالاها، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها و مقابله باگران‌فروشی بردارد.

منبع: پانا

کلید واژه ها: سیدمحمدصادق خرازی لبنان حزب الله


( ۱ )

نظر شما :