جعفری: ترامپ قمارباز آرزوی مذاکره با ایران را به گور خواهد برد

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۴ کد : ۱۹۹۲۵۸۲ سرخط اخبار

نماینده مردم بهادر و کبوترآهنگ در مجلس یازدهم گفت: اگر ترامپ در ایالت اکلاهما به دنبال توافق سریع با ایران است به این علت است که می‌داند عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی برای مردم آمریکا روشن شده است.

به گزارش ایسنا، عیسی جعفری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت کرونایی و تحریم‌های آمریکا اظهار کرد:‌ آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر است و امروز به دنیا ثابت شده که رئیس جمهورشان خبیث و نژادپرست است. ترامپ ملعون به حقوق بشر پایبند نیست. اگر او در تجمع ایالت اکلاهما  (از ایالت‌های مهم آمریکا که پایتخت آن اکلاهماسیتی است) به دنبال توافق سریع با ایران است به علت این است که می‌داند عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی برای مردم آمریکا آشکار شده است.

نماینده مردم بهادر و کبوترآهنگ در مجلس یازدهم خطاب به دولت آمریکا گفت: آیا حاضرید قبل از توافق سریع در دادگاه جنایت جنگی پاسخگوی خون به ناحق ریخته حاج قاسم سلیمانی باشید؟ اصلا آیا اجازه می‌دهید دادگاهی تشکیل شود؟ آیا حاضرید قبل از توافق سریع با ایران تحریم‌های ظالمانه دارویی ایران را که با جان مردم بازی می‌کند، بردارید؟

جعفری تأکید کرد: جواب آمریکا پیشاپیش روشن است. ترامپ قمارباز آرزوی مذاکره با ایران را به گور خواهد برد.

نماینده مردم بهادر و کبوترآهنگ در مجلس در پایان نطق خود با اشاره به مشکلاتی در حوزه انتخابیه‌اش نسبت به گرانی کالاهای اساسی و وضعیت اقتصادی هشدار داد و از رئیس جمهور خواست تا تصمیمات جدی‌تری در حوزه تنظیم بازار اتخاذ کند.

کلید واژه ها: دونالد ترامپ مذاکرات ایران و امریکا


( ۳ )

نظر شما :

شهروند ۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۱
البته در واقعیت، این مردم ایران هستند که آرزوی داشتن یک کشور پیشرفته و صنعتی و دارای اقتصاد سالم و روابط عادی با دنیا را به گور برده و همچنان به گور میبرند. شعار هم حد و مرزی دارد که باید فهمیده شود.