سفارت رژیم صهیونیستی در امارات به زودی افتتاح می‌شود!

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۴ کد : ۱۹۹۱۳۸۶ سرخط اخبار

رژیم صهیونیستی درنظر دارد به زودی سفارت خود را در امارات افتتاح کند.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "اسرائیل" و امارات بر سر افتتاح سفارت این رژیم در دبی در ماه اکتبر آینده به توافق رسیده‌اند.

سفارت رژیم صهیونیستی قرار است به مدت شش ماه و به طور علنی دایر شود.

زمان افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در دبی با افتتاحیه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی همزمان شده است. رسانه‌های اماراتی از تعویق زمان برگزاری افتتاحیه این نمایشگاه خبر داده‌اند.

رادیو سراسری رژیم صهیونیستی این اقدام را یک تحول سیاسی خوانده است.

بنیامین نتانیاهو طی ماه‌های گذشته اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در نمایشگاه اکسپو دبی مشارکت خواهد کرد که این بیانگر دست داشتن برخی کشورهای عربی در عادی‌سازی روابط با این رژیم است.

کلید واژه ها: امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی


( ۱ )

نظر شما :

مسعود ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۰:۴۲
این مسئله ثابت می کند که دیگر اعراب صاجب قضیه ی فلسطین نیستند کما اینکه در گذشته هم فقط برای تحمیق توده های مسلمان کشورهای خود و جهت ادامه ی حاکمیت نامشروع خویش بر ملت اسلام و تصرف نامشروع ثروتهای ملل اسلامی مبارزه با اسرائیل را مطرح کرده اند و بطور عملی هیچکدام ازدولتهای عربی بخصوص حاشیه نشینان خلیج همیشه فارس حتی به اندازه ی جنبش حزب الله لبنان علیه اسرائیل و به نفع فلسطین اقدامی تأثیر گذار انجام نداده اند! سالها اعراب سعی داشتند که مساله ی فلسطین را یک قضیه ی عربی معرفی کنند و لیکن جمهوری اسلامی ایران به رهبری" امام خمینی "ره و تداوم آن با رهبری راهبردی و داهیانه و قهرمانه ی "امام خامنه ای " اکنون از یک مسئله ی عربی به یک قضیه ی اسلامی تغییر ماهیت داده است و انشاالله به نتیجه ی مطلوب و مورد قبول برسد! این اقدام حکومت امارات خیانتی نابخشودنی به اسلام و مسلمین و گامی در راستای روایی بخشیدن و قبول قانونی سلطه ی صهیونیستهای غاصب بر سرزمینهای اسلامی است و بی تردید با واکنش مردم مسلمان جهان عموماً و علی الخصوص مردم مظلوم و بی پناه و آواره ی فلسطین روبرو خواهد شد !