در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا مجلس ایران یکپارچه سپاهی شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۳ کد : ۱۹۸۲۶۶۷ سرخط اخبار

در سومین روز کاری مجلس شورای اسلامی ایران در سال ۱۳۹۸، نمایندگان در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا با لباس سپاهی در مجلس حضور یافتند.

به گزارش ایسنا جلسه علنی امروز (سه شنبه) ۲۰ فروردین مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی برگزار شد و تعدادی از نمایندگان مجلس در حرکتی نمادین با پوشیدن لباس سپاه و سردادن شعار مرگ بر آمریکا به اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه واکنش نشان دادند.

در این جلسه لاریجانی در واکنشی قاطعانه به اقدام آمریکا علیه سپاه گفت: رفتار ننگین رژیم آمریکا در این روزها که با وقاحت و پُررویی سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی اعلام کرد نشانگر عمق کینه‌ورزی، جهالت و سفاهت این رژیم است.

همچنین با امضای بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس طرح دو فوریتی تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا تدوین شد.

در همین رابطه اعلام سپاه به عنوان گروه تروریستی را آخرین حربه آمریکایی‌ها عنوان کرد و گفت که طرح دو فوریتی حمایت از سپاه امروز در مجلس مطرح و تصویب خواهد شد. وی افزود: آمریکایی‌ها اشتباه بزرگی کردند زیرا سپاه سازمانی محبوب بین مردم ایران و منطقه است و وقتی آن را تروریست می‌خوانند ضعف خود را نشان می‌دهند.

واکنش‌ها به اقدام آمریکا علیه سپاه

حاجی‌دلیگانی: اقدام آمریکایی‌ها در شرایط امروز، حماقت است

لاهوتی: دنیا جنایات آمریکایی‌ها را فراموش نخواهد کرد

جعفرزاده: ملت تا آخرین قطره خون خود پشت سپاه می‌ایستد

وکیلی: انرژی نیروهای نظام صرف سازندگی شود نه حصر یکدیگر

حضرتی: آمریکا هیچ وقت نتوانسته به تحلیل درست درباره ملت ایران برسد

سالک: تا انقلاب هست سپاه نیز خواهد بود

کریمی‌قدوسی خطاب به ترامپ: منتظر استقبال از تابوت تروریست‌های آمریکایی باش

کلید واژه ها: مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


( ۱ )

نظر شما :