ایران در قدرت موشکی جز ۴ کشور نخست دنیاست

۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۶ کد : ۱۹۸۰۹۴۳ سرخط اخبار

ختن زبان فارسی شود.

*ما یک درصد جمعیت جهان را داشته‌ایم و پیشینه تاریخی داریم و باید بدانید سهم تولید علم پیش از انقلاب یک دهم درصد بوده و بر اساس آمار بین‌المللی امروز سهم ما در نظام دینی زیر نظر ولایت فقیه از پیشرفت علم 2 درصد است و این نسبت به گذشته 20 برابر شده است.

* ما رتبه نخست پیشرفت علم در جهان را داریم، ایران در حوزه‌های مختلف در 10 کشور نخست جهان قرار می‌گیرد، امروز ملت ایران در برخی از موارد رتبه نخست، دوم و سوم را کسب می‌کند، نگرانی دشمن امروز از این بابت است که جمهوری اسلامی ملت ایران را در مسیر پیشرفت واقعی قرار دارد.

* در بحث چرخه سوخت هسته‌ای UCF را در اصفهان داریم اما سوال اینجاست که چند کشور دنیا به این تکنولوژی دست پیدا کرده‌اند، امروز ایران در باشگاه هسته‌ای و فضایی قرار گرفته و جمهوری اسلامی در نقطه‌ای قرار گرفت که ماهواره بومی به فضا فرستاد.

*ایران نخستین تولیدکننده داروی گیاهی مقابله با ایدز در جهان است، در حوزه نظامی دستاوردهای ما در انواع جنگ‌افزارهای به گونه‌ای شده که در رتبه‌های نخست قرار گرفته‌ایم، ایران در قدرت موشکی جز 4 کشور نخست دنیاست.

*شیعه در تاریخ چنین موقعیتی که صاحب قدرت و نفوذ و ارتش باشد و قدرت‌های برتر جهان ترس از حمله این کشور داشته باشد، امروز جوان ایرانی باید به این ببالد، اما در جنگ نرم دشمن کاری کرده که جوان ایرانی پیشرفت‌ها را نادیده بگیرد.

*صحبت رهبر معظم انقلاب مبنی بر " خرمشهرها در پیش است" را باید جدی گرفت، خرمشهر اشغال و با خون و مجاهدت آزاد شد، این خرمشهرها که رهبر معظم انقلاب فرمودند خرمشهر دل و ذهن است، جوانی که مرگ بر اصل ولایت فقیه می‌گوید و یا بر مکان‌های ارزشی حمله کند و پرچم کشور را آتش بزند نشان از نفوذ دشمن در برخی جوانان دارد.

*باید برای جوانی که دشمن در آن نفوذ کرده وضعیت ایران پیش از انقلاب را بیان کرد و دستاوردهای پس از انقلاب را به خوبی تبیین و تشریح کرد، انقلاب ما را از کنار رژیم صهیونیستی در مقابل آن‌ها قرار دارد و سوال اینجاست که ما باید در کنار مظلوم در برابر ظالم باشیم و یا همانند زمان پهلوی دست در دست ظالم به مظلومان زور بگوییم.

*معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در زمان پهلوی ایران در کشورهای اسلامی معروف به اخ الیهود شده بود، اما امروز نه تنها در کنار مظلومان هستیم بلکه مظلومان را با قدرت و اقتدار خود قدرتمند کرده‌ایم، دوستانی که در برخی موارد مذاکره می‌کنند می‌خواهند ما دیگر برخی دانش‌ها فعالیت کنیم در حالی که ما در بسیاری از حوزه‌ها در رتبه‌های نخست قرار داریم.

کلید واژه ها: ایران سپاه موشک سردار جوانی


( ۴ )

نظر شما :

محمد ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۸
یک نکته ای همواره ذهن من را مشغول کرده و آن اینست که چرا کشور ما در اغلب زمینه های علمی و فناوری و نظامی جزو ده قدرت برتر دنیاست ولی وضعیت کشور ما این گونه است... به نظر من استاندارد های ما برای سنجش با استاندارد های بین المللی کمی متفاوت است.. البته این تفاوت عمدی می باشد... برای مثال باسوادی ... طبق استاندارد های بین المللی کسی با سواد است که به دو زبان زنده دنیا و برنامه نویسی رایانه مسلط باشد ولی در کشور ما ملاک باسوادی فقط خواندن و نوشتن است
علی ۱۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۵
یک سوال کجای متن گفته ایران در قدرت موشکی جز 4 کشور دنیاست؟