جرمی کوربین: احتمالا ۱۲ ماه آینده نخست وزیر انگلیس می‌شوم

۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۵۳ کد : ۱۹۷۳۸۶۸ سرخط اخبار

رهبر حزب کارگر انگلیس اعلام کرد که وی معتقد است احتمالا تا پایان سال ۲۰۱۸ او نخست وزیر این کشور خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس اعلام کرد: به احتمال بسیار انتخاباتی برگزار شود و وی این آمادگی را دارد که مسئولیت رهبری کشور را برعهده بگیرد.

کوربین در بخش دیگری از اظهاراتش برخی افراد را به دلیل انجام رفتارهای غیرمسئولانه در کمپین رفراندوم پیشین متهم کرد اما از هرگونه حمایت از رفراندوم دوم درباره بریگزیت خودداری کرد.

کوربین اضافه کرد: ما باید بپذیریم که بزرگترین مشارکت مردم در روند رای گیری در بریتانیا انجام گرفت و مردم خروج از اتحادیه اروپا را انتخاب کردند. من فکر می کنم که ما باید به دولت فشار آوریم تا دوران گذار ادامه یابد زیرا در حال حاضر ما در خطر مواجهه با یک بی نظمی کامل در ماه مارس ۲۰۱۹ هستیم.

اوایل امسال پس از نتایج شوک آور انتخابات سراسری در انگلیس کوربین اعلام کرده بود که وی تا کریسمس در خیابان داونینگ (دفتر نخست وزیری) ساکن خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ماه های آتی گفت: من احتمالا در این انتخابات پیروز خواهم شد و آماده هستم که فردا نخست وزیر شوم.

کوربین در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به ازدواج آتی پرنس هری گفت: این ازدواج بسیار پرهزینه خواهد بود اما من فکر می کنم که تمام هزینه ها باید توسط خود خانواده سلطنتی پرداخت شود.

خانواده سلطنتی هزینه های مربوط به خدمات کلیسا، موزیک و گل آرایی را پرداخت خواهد کرد اما هزینه های امنیتی این مراسم بر عهده پرداخت کنندگان مالیات خواهد بود.


نظر شما :