میلیاردر مکزیکی: ترامپ یک مذاکره کننده است

۰۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۹:۲۲ کد : ۱۹۶۶۵۴۵ سرخط اخبار

میلیاردر مکزیکی که چهارمین ثروتمند دنیا است گفت: مکزیکی ها نباید از دونالد ترامپ بترسند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کارلوس اسلیم» میلیاردر مکزیکی گفت ترامپ یک مذاکره کننده است و مکزیکی ها نباید از او بترسند.

اسلیم که به گزارش نشریه فوربس، چهارمین ثروتمند دنیا است، روز جمعه ضمن تحسین اقدام رئیس جمهوری مکزیک در لغو دیدارش با ترامپ گفت: مکزیکی ها در این برهه باید وحدتشان را حفظ کنند.

اسلیم که دسامبر سال گذشته در فلوریدا با ترامپ دیدار داشت گفت:«ترامپ دید خوبی نسبت به مکزیک دارد و خواهان فعالیتهای تجاری بیشتری است». او که یک جلد از کتاب دونالد ترامپ با عنوان «دوباره باعظمت: چگونه امریکای ناتوانمان را احیا کنیم» در دست داشت از همه خواست برای شناخت ترامپ، این کتاب را بخوانند و افزود:«استراتژی ترامپ، شوکه و تحریک کردن است، اما در پایان، او یک تمام کننده نیست، بلکه یک مذاکره- کننده است».

این میلیارد مکزیکی معتقد است ترامپ قصد دگرگون کرد آمریکا را دارد و می گوید این امر، فرصتی برای مکزیک، اقتصاد و کارگران این کشور است. «اهمیت دونالد ترامپ برای ما در تغییر گسترده ای است که او قصد انجامش را دارد؛ تغییری عظیم در سیاست، و ما باید خودمان را با تمدن جدید تطابق دهیم».

او گفت: «فکر نمی کند مکزیکی ها در پایان هزینه دیواری را که ترامپ گفته قصد دارد در مرز مکزیک بکشد پرداخت کنند».

گفتنی است که پس از آنکه دونالد ترامپ در توئیتی اعلام کرد:«اگر مکزیک نمی خواهد هزینه دیوار را بپردازد، بهتر است دیدارمان را کنسل کند» رئیس جمهوری مکزیک، «انریکه پنا نیِتو»، دیدارش را با او لغو کرد.

کلید واژه ها: مکزیک مکزیکی ها دونالد ترامپ


نظر شما :