سرلشکر جعفری: تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در ایران

۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۷ کد : ۱۹۶۱۴۷۲ سرخط اخبار

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ایران اسلامی تمامی تلاش خود را برای گسترش ناامنی در ایران به کار می گیرند.

به گزارش تسنیم از مشهد مقدس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در گردهمایی فرماندهان نیروی دریایی سپاه در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: با گرامیداشت شهدای 8 سال دفاع مقدس و تمامی آنهایی که بعد از جنگ جان خود را تقدیم اسلام کردند، خدا را شکر می کنیم که در مقطعی از زمان زندگی می کنیم که سایه ولایت بالای سر ما قرار دارد.

وی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و از همه بالاتر پاسدار این نظام و انقلاب هستیم، امیدواریم خدای متعال توفیق ویژه ای به ما بدهد تا بتوانیم پاسدار خوبی برای اسلام عزیز باشیم و از سردار فدوی بابت برگزاری این همایش تشکر می کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: تامین امنیت که کار اصلی سپاه در خلیج فارس و عرصه دریا و بخش جنوبی میهن اسلامی است به ویژه بیشتر از گذشته روشن است در حالی که در همه منطقه، هر کس به طریقی قصد ایجاد ناامنی هایی دارد، ایران اسلامی از یک امنیت بی نظیر برخوردار است.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و ایران اسلامی تمامی تلاش خود را برای گسترش ناامنی در ایران به کار می گیرند، برخی از کشورهای منطقه ای و آل سعود به دشمنان آشکار اضافه شدند.


نظر شما :