رامنی: ترامپ رئیس جمهور خطرناکی خواهد بود

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۹ کد : ۱۹۵۹۸۸۷ سرخط اخبار

نامزد سال 2012 جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه اظهاراتش علیه مواضع و «شخصیت» دونالد ترامپ تاکید کرد که او در صورت بُرد، رئیس جمهوری خطرناک خواهد بود.

به گزارش فارس، در حالی که دونالد ترامپ برای شرکت در انتخابات سراسری ریاست جمهوری آمریکا به عنوان نامزد جمهوریخواه عملا هیچ رقیبی ندارد، مخالفت یک چهره آشنا در این حزب با او همچنان ادامه دارد.

اواخر اردیبهشت ماه بود که به دنبال تشدید حملات لفظی میت رامنی و دونالد ترامپ علیه هم، روزنامه واشنگتن پست از تلاش های رامنی برای حضور یک کاندیدای سوم در انتخابات 2016 برای جلوگیری از ورود ترامپ به کاخ سفید خبر داد.

پیش از آن نامزد سال 2012 جمهوریخواهان و رقیب باراک اوباما در انتخابات سراسری ریاست جمهوری آمریکا از مواضع نامزد کنونی و جنجالی سال 2016  جمهوریخواه بشدت انتقاد کرده بود.

البته دونالد ترامپ که در طول مبارزات انتخاباتی بارها افراد مختلف را با لحنی گهگاه بی ادبانه خطاب قرار داده بود، در یکی از واکنش هایش به رامنی، او را «احمق» خطاب کرده و از اینکه نتوانسته باراک اوباما را شکست دهد، او را ملامت کرده بود.

در تازه ترین اظهارات رامنی، او در مصاحبه با شبکه سی ان ان بار دیگر انتقادات تندش درباره مواضع و «شخصیت» دونالد ترامپ را تکرار کرد.

او البته اینکه قصد ورود به عنوان کاندیدای حزب سوم در انتخابات ریاست جمهوری دارد، رد کرد و گفت: «نه این چیزی نیست که من قصد انجام آن را داشته باشم».

رامنی با انتقاد از «شخصیت» ترامپ و اظهارتش و مواضع گذشته او گفت که در صورت پیروزی او در انتخابات، وی تبدیل به «رئیس جمهوری خطرناک» خواهد شد کسی که به گفته رامنی از «ارزش های آمریکا» به دور است.

نامزد سال 2012 جمهوریخواهان افزود: «فکر نمی کنم چیزی وجود داشته باشد که از آقای ترامپ بخواهم از من حمایت بکند».

رامنی به سوالی درباره حمایت پال رایان رئیس کنونی مجلس نمایندگان که در سال 2012 به عنوان نامزد پست معاونت ریاست جمهوری در مبارزات ریاست جمهوری شرکت کرده بود، هم پاسخ داد.

او گفت: «امیدوار بودم همه اعضای حزب جمهوریخواه آقای ترامپ را رد کرده و کس دیگری را انتخاب می کردند اما انتخاب من متفاوت از دیگران است البته قطعا قصدی برای بحث و جدل با آنها به خاطر انتخابشان ندارم».

کلید واژه ها: ترامپ رامنی دونالد ترامپ


نظر شما :