تکذیبیه پیام‌تسلیت حماس درباره «زهران علوش»

۰۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۰ کد : ۱۹۵۵۰۹۷ سرخط اخبار

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران پیام تسلیت منتسب به این جنبش درباره «زهران علوش» را تکذیب کرد.

دکتر خالد قدومی در پاسخ به سوال خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین در خصوص پیام تسلیت منتسب به این جنبش درباره رهبر گروه جیش الاسلام سوریه بر نکات زیر تاکید کرد:

1- جنبش مقاومت اسلامی حماس در سال 2012 از سوریه خارج شده است و هیچ گونه حضوری در آنجا ندارد و چیزی هم بنام جنبش حماس سوریه وجود خارجی ندارد.

2- بیانیه های جنبش مقاومت اسلامی حماس در ارگان رسمی این جنبش بر روی شبکه اینترنت ثبت و موجود است و غیر از این بیانیه ها هر آنچه صادر شود مربوط به جنبش حماس نیست و جعلی است.

3- جنبش حماس تاکید می کند که در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی کند و از کشورهای عربی و اسلامی می خواهد که حماس را قربانی بحران های داخلی خود و نزاع های منطقه ای نکنند، چون حماس جنبشی جهادی است که هدف و قطب نمایش فلسطین است و تنها و تنها با رژیم صهیونیستی سر جنگ دارد.

4- از عزیزان اصحاب رسانه درخواست داریم که قبل از هر گونه اتهام زنی و انتساب هر اظهار نظر و بیانیه ای به حماس از دفتر آن در تهران حقیقت را جویا شوند.

5- دست های پلید پنهان شبانه روز برای تفرقه میان امت اسلامی تلاش می کنند، بنابراین وظیفه ما این است که متحد شویم و جلو همه تلاش های مشکوک را بگیریم

کلید واژه ها: حماس


نظر شما :