جان کری هم پیام نوروزی داد

۰۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۵:۱۵ کد : ۱۹۴۵۵۵۵ سرخط اخبار گام به گام تا توافق جامع

جان کری وزیر خارجه آمریکا در پیامی نوروز را تبریک کرد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت کاخ سفید، پیام جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به مناسبت نوروز به شرح زیر است:

واقعا برای من افتخار است که پس از رییس جمهور آمریکا نوروزی پر از سلامت و شادی برای همه افرادی که این عید را در سراسر جهان، در آسیا و قفقاز، در منطقه خلیج فارس و افرادی که در آمریکا جشن می گیرند آرزو کنم.

قرن هاست میلیون ها نفر هر سال برای شرکت در جشن شادی آغاز بهار و شرکت در سنت هایی که به مناسبت اعتدال بهاری در آغاز سال جدید برگزار می شود گردهم می آیند.

همانطور که در پیام خود در نوروز سال گذشته گفتم آمریکا و ایران زمستان های بسیار سختی را پشت سرگذاشته اند. با این حال اکنون با آمدن بهار از همه می خواهیم فرصت کنونی را برای حرکت به سمت آینده ای بهتر غنیمت بشمارند.

من از صمیم قلب امیدوارم رهبران ایران گزینه های درست و لازم را در مذاکرات کنونی هسته ای انتخاب کنند و این سال جدید و این بهار جدید بهاری بهتر هم برای مردم ایران و هم جهان باشد.

نوروز امسال همزمان با اینکه به مرور سال گذشته می پردازید و نگاه به سال آینده دارید، امیدوارم که روح آشتی اختلافات گذشته را کنار بگذارد و روح امیدواری نشانگر مسیر به سوی رشد و فرصت های جدید باشد.

نوروز مبارک!
 


نظر شما :