تل‌آویو: توان هسته‌ای دانشمندان ایرانی بسیار بالاست

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰ کد : ۱۹۳۳۰۹۰ سرخط اخبار

یک مقام بلندپایه صهیونیستی در تازه ترین اظهارنظر درباره توان هسته ای ایران مدعی شد ایران می تواند به سرعت به سلاح هسته ای دست یابد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، ژنرال "عاموس گیلعاد"، مدیر امور سیاسی- نظامی  وزارت جنگ اسرائیل  در تازه ترین اظهار نظر درباره توان هسته ای ایران مدعی شد که ایران می تواند به سرعت به سلاح های هسته ای دست یابد.

براساس این گزارش، گیلعاد طی نشستی در تل آویو که از سوی وزارت جنگ این رژیم برپا شده بود، گفت: "پیش بینی های خوبی نسبت به اوضاع جاری نداریم. امروز هوا خوب است اما ابرها و توفان هایی در افق مشاهده می شود. برنامه های هسته ای ایران کماکان تهدیدی علیه ما است."

وی در ادامه مدعی شد که جمهوری اسلامی تهدیدی برای نابودی اسرائیل است.

گیلاد افزود: "آن ها می خواهند به سلاح های هسته ای دست یابند. راهبرد ایران این است که از سویی از تحریم ها خلاص شود و از جانب دیگر ظرف چند ماه به سلاح هسته ای دست یابد. ایران تهدید بالقوه ای محسوب می شود."

وی با اشاره واضح به توان هسته ای دانشمندان ایرانی گفت: اوباما می گوید که ما ایران مجهز به جنگ افزار هسته ای را نخواهیم پذیرفت اما ایران نیز می گوید ما زیر ساخت های خود را خواهیم ساخت تا به موشک های با قابلیت هسته ای برسیم که باید در کنار این به توان دانشمندان هسته ای این کشور هم اشاره داشت.


نظر شما :