نتانیاهو: هر کس به ما حمله کند، هدف حمله قرار می‌گیرد

۲۸ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۷:۲۶ کد : ۱۹۳۰۲۸۲ سرخط اخبار

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در نشست کابینه این رژیم به حادثه انفجار در برابر خودروی نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد و گفت هر کس به اسرائیل حمله کند، هدف قرار گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به حادثه روز سه شنبه که به مجروحیت 4 نظامی اسرائیلی منجر شد، واکنش نشان داد.

دیروز انفجار یک بمب کنار جاده ای در مسیر خودروی حامل نظامیان صهیونیستی در بلندهای جولان، 4 نظامی اسرائیلی از جمله یک افسر را زخمی کرد. برخی منابع از مرگ افسر زخمی خبر داده اند.

در پی این انفجار، واحدهای توپخانه ای و نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی مناطقی داخل خاک سوریه را هدف قرار داد. اسرائیلی ها امروز هم چند منطقه در سوریه را هدف حمله هوایی قرار دادند.

نتانیاهو که امروز در نشست کابینه اسرائیل صحبت می کرد، حملات دیروز و امروز را پاسخی به انفجار در مسیر نظامیان اسرائیلی خواند و مدعی شد هدف از حمله به مناطق داخلی سوریه از بین بردن هسته های دخیل در انفجار دیروز بوده است.

وی افزود: «سیاست ما مشخص است، به هرکس به ما حمله کند، حمله می کنیم.»

صهیونیست ها در چند ماه اخیر چند مرتبه مناطقی در داخل خاک سوریه را هدف حمله هوایی قرار داده اند. اسرائیل مدعی است که با این حملات قصد دارد از انتقال تسلیحات پیشرفته به لبنان جلوگیری کند.


نظر شما :