برخورد مدبرانه با تحریم، اثرات آن را خنثی می‌سازد

۲۱ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۱۹۱۷۲۳۳ سرخط اخبار

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نهم، اشتغال، کاهش نرخ تورم و عبور از شرایط تحریمی را اولویت دولت آینده خواند و در عین حال برخورد مدبرانه با تحریم اقتصادی را یکی از الزامات اساسی برای رسیدن به بهبود اقتصادی اعلام کرد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با ایلنا، افزود: مطالبات مردمی روی مسائل اقتصادی متمرکز شده است و مقام معظم رهبری هم بر اولویت ساماندهی مسائل اقتصادی تأکید کرده اند، بنابراین رییس جمهور آینده باید برای گسترش اشتغال، کاهش نرخ تورم و عبور از شرایط رکود تورمی برنامه ریزی کند.

وی تصریح کرد: کاهش آثاز تحریم اقتصادی و حفظ عزت و اقتدار نظام با حضور پرشور در انتخابات تحقق می یابد و ملت ایران هم همواره حماسه ساز بوده اند و بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور هم با حضور مردم در پای صندوق های رای برطرف می شود.

وی اظهار داشت اهداف برنامه پنجم و سند چشم انداز بیست ساله و رسیدن به نرخ رشد اقتصادی ۸ درصدی می تواند به بهبود شاخص های اقتصادی و گسترش عدالت و الگوهای اقتصادی اسلامی و دینی کمک کند.

پورابراهیمی گفت: دشمنان نظام به عرصه مسائل اقتصادی وارد شده اند و باید از شرایط تحریمی عبور کنیم و حضور پرشور مردمی در عرصه انتخابات می تواند اقتدار نظام را نمایش دهد و در آن صورت رویکرد تحریم ها نیز تغییر می کند.

 

کلید واژه ها: اقتصادی


نظر شما :