طالبانی دوباره سکته کرد

۱۰ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۹:۰۷ کد : ۱۹۱۳۴۰۹ سرخط اخبار

مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در سودای رئیس جمهور شدن این کشور است، این درحالی است که منابع خبری از دومین سکته مغزی جلال طالبانی خبر داده اند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت کردیش نت ورک سایت وابسته به نوشیروان مصطفی امین، حزب بارزانی قرار است موضوع ریاست جمهوری مسعود بارزانی را مطرح کند.

این در حالی است که قطعا این درخواست از سوی مالکی مردود دانسته می شود.

روزنامه عالم در عراق امروز از طرف منابع خود در جزب دمکرات کردستان عراق نوشته است که از دید مسعود بارزانی - دیگر جلال طالبانی مرده است و حزب اتحادیه میهنی کردستان هم فروپاشی کرده و او می خواهد که جانشین طالبانی شود.

ظاهرا مدتی است که بارزانی هم این موضوع را مردود می داند و هم مطرح می کند. گروه مالکی هم اعلام کرده اند که شخصیت بارزانی و مختصات فکری او ظرفیت چنین مشاغل حساسی را ندارد و در میان سیاسیون عراقی هم وی قابل اعتماد نیست.

حال جلال طالبانی خوب نیست!

در همین حال دو وب سایت کردی ستانده ر و کردستان نیوز گزارش دادند که جلال طالبانی برای دومین بار سکته مغزی کرده و حال او مساعد نیست.

این در حالی است که چندروز پیش اعلام شده بود جلال طالبانی برای نوروز به خانه باز می گردد.

از سوی دیگر  همسر جلال طالبانی، دختر ابراهیم احمد، صبح دیروز به آلمان سفر کرده است تا در کنار مام جلال باشد او چند روز پیش هم به بغداد سفر کرده بود.

خبرگزاری آناتولی ترکیه هم صبح امروز با اعلام این خبر وضعیت مام جلال را نگران کننده توصیف کرده است.

برادر طالبانی در این هفته به خبرنگاران اظهار داشته بود که وی روز 10-3-2013 به عراق بازخواهد گشت.

بهرحال هیچ کدام از خبرگزاری های رسمی حزب اتحادیه میهنی کردستان تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.

کلید واژه ها: جلال طالبانی جلال طالبانی بارزانی کردستان عراق


نظر شما :