نقش قطر در ترور مقام ارشد حماس

۰۲ آذر ۱۳۹۱ | ۱۸:۳۸ کد : ۱۹۰۹۴۸۱ سرخط اخبار

 

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری النخیل، امیر قطر در سفر اخیرش به غزه هدایایی به رهبران حماس داد که دارای دستگاههای ردیاب ماهواره‌ای بوده است که این دستگاهها به طور مستقیم با رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده است.

برپایه این گزارش، علاوه بر این، گارد ویژه امیر قطر نیز پیشتر وارد غزه شده بود و اماکن مهم رهبران حماس و مواضع این جنبش را شناسایی کرده بود.

به نوشته پایگاه خبری النخیل، پایگاه فرانسوی موسوم به «End Times»، در این باره اطلاعاتی به نقل از منابع اطلاعاتی فرانسه فاش کرده است.

بر اساس این گزارش، در جریان سفر اخیر امیر قطر به نوار غزه، خانه های شمار زیادی از رهبران حماس از طریق خبرچین‌ها و مزدورانی که همراه تیم امنیتی امیر قطر بودند؛ شناسایی شده بود.

امیر قطر و هیئت همراهش در جریان سفر به غزه خودکار و ساعت‌هایی را به رهبران حماس هدیه کردند که حاوی دستگاه‌های ردیاب ماهواره‌ای بود که به طور مستقیم با اسرائیل در ارتباط و تماس بود.

بر اساس این گزارش، ترور احمد الجعبری فرمانده گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، به همراه یک فرمانده دیگر و سه نفر از برادرش در حمله هوایی اسرائیل نتیجه این کار اطلاعاتی قطر و اسرائیل بود.

این پایگاه فرانسوی در ادامه از نقشه دیگر قطر علیه فلسطینی ها پرده برداشت و نوشت: قطر برای انتقال ساکنان غزه به اردن بعد از سقوط خاندان حاکم هاشمی آماده می‌شود و نقشه سرنگونی آن با بروز اعتراضات در چند شهر و استان اردن علیه افزایش قیمت‌ها و دست کشیدن کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در حمایت از اقتصاد اردن آغاز شده است.

کلید واژه ها: قطر حماس رهبران حماس رهبران امیر قطر


نظر شما :