جنگ با ایران به «کابوس جهانی» تبدیل خواهد شد

۲۸ اسفند ۱۳۹۰ | ۲۳:۳۳ کد : ۱۸۹۹۱۰۵ سرخط اخبار

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که وقوع جنگ با ایران به "کابوس جهانی" تبدیل خواهد شد.

به گزارش فارس، "آویگدور لیبرمن" در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" تاکید کرد که وقوع جنگ بین اسرائیل و ایران به "کابوس جهانی" تبدیل خواهد شد و کشورهای حوزه خلیج فارس بویژه عربستان سعودی هرگز در این جنگ بی‌طرف نخواهند بود.

وی افزود: اگر همین امشب جنگ با ایران آغاز شود این جنگ تبدیل به کابوس خواهد شد  و همه از جمله کشورهای حوزه خلیج و عربستان درگیر آن خواهند شد و هرگز کسی بی‌طرف نخواهد بود.

وی تصریح کرد: ما باید همه تلاش خود را بکار ببندیم تا جامعه جهانی را به پذیرش مسئولیت خود متقاعد کرده و ایرانی‌ها را از ادامه برنامه خود بازداریم.

لیبرمن روز پنج‌شنبه به پکن سفر کرده است تا در دیدار با مقام‌های چینی آنها را به تشدید تحریم‌ها علیه ایران متقاعد کند و در همین راستا دیروز با معاون رئیس جمهور چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

لیبرمن همچنین گفت که اسرائیل همه گزینه‌ها را روی میز دارد اما با تلاش درست و از طریق جبهه یکپارچه بین‌المللی می‌توان ایرانی‌ها را به چشم‌پوشی از برنامه هسته‌ای خود متقاعد کرد.

این در حالی است که رئیس سازمان انتقال نفت چین در واکنش به تحریم بیمه‌ای کشتی‌های حامل نفت ایران اعلام کرد که دولت چین به دنبال بررسی راه‌هایی برای جلوگیری از ضرر به شرکت‌های انتقال نفت و تحت پوشش قرار دادن آنهاست



نظر شما :