قذافی: در لیبی می‌مانم و به خاطر لیبی می‌جنگم

۲۹ تیر ۱۳۹۰ | ۱۸:۲۵ کد : ۱۴۷۴۵ سرخط اخبار

معمر قذافی بار دیگر بر ادامه مبارزه تاکید کرد و گفت که تا آخرین قطره خون به جنگ ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، معمر قذافی، رهبر لیبی در سخنرانی صوتی که عصر سه‌شنبه در جمع طرفدارانش در شهرک العزیزیه در 50 کیلومتری جنوب غرب طرابلس پخش شد، تاکید کرد: من و میلیون‌ها لیبیایی که در کنار من هستند تا آخرین قطره خون از عزت لیبیایی‌ها، نفت و ثروت‌های کشور دفاع می‌کنیم.

معمر قذافی تصریح کرد: جنگ تعیین‌کننده آغاز شده و من بار دیگر از لیبیایی‌ها می‌خواهم در راستای دفاع از کشور به سمت مناطق آزاد شده در شرق و غرب کشور از جمله بنغازی و مصراته حرکت کنند، تا بدون سلاح مناطق را از دست خیانتکاران و مزدوران آزاد کنند.

قذافی بار دیگر اظهارات قبلی خود را مبنی بر اینکه نظام لیبی تحت حملات سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو و مخالفان) شکست نخواهد خورد، تکرار نمود و گفت: این جنگ بر من تحمیل شده است. ما نیازی به سلاح نداریم، میلیون‌ها لیبیایی بدون سلاح برای پاکسازی مناطق تحت اشغال خیانتکاران خواهند رفت.

رهبر لیبی گفت: زمان حرکت به سوی این مناطق فرا رسیده و لیبی هرگز همانند گروگانی در چنگال این مزدوران نخواهد بود. این مزدوران خود را به شیطان، استعمار و صلیبی‌ها فروخته‌اند. گردان‌هایی از زنان برای استفاده از انواع سلاح آموزش می‌بینند و آماده مبارزه هستند.

قذافی افزود: سنگ به سنگ، منطقه الجبل الغربی را پاکسازی خواهیم کرد و زنان، مردان و کودکان برای پاکسازی این مناطق در جبل الغربی خواهند ماند. هرچند ناتو سعی می‌کند ما را شکست دهد اما در پایان این ناتو است که شکست خواهد خورد.

وی بار دیگر تاکید کرد: در لیبی می‌مانم و به خاطر لیبی می‌جنگم.



نظر شما :