ايهود باراک وارد واشنگتن شد

۲۰ بهمن ۱۳۸۹ | ۱۳:۱۲ کد : ۱۰۲۶۸ اخبار اصلی
وزير جنگ رژيم صهيونيستى به منظور برگزارى چندين نشست فشرده در يک روز وارد واشنگتن شد تا با مقامات آمريکايى ديدار و گفت‌وگو کند.
ايهود باراک وارد واشنگتن شد

ديپلماسى ايرانى: وزير جنگ رژيم صهيونيستى به منظور برگزارى چندين نشست فشرده در يک روز وارد واشنگتن شد تا با مقامات آمريکايى ديدار و گفت‌وگو کند.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه اينترنتى "پلتيکو "، "ايهود باراک " وزير جنگ رژيم صهيونيستى اواخر روز گذشته در آستانه يک روز پر از نشست وارد واشنگتن شد.
بر اساس اين گزارش، باراک امروز چهارشنبه با "دنيس‌ راس " مشاور شوراى امنيت ملى آمريکا در امور مربوط به ايران و خاورميانه و چندين تن از اعضاى کنگره آمريکا از جمله سناتور "جان مک کين " جمهورى خواه آريزونا و "النا راس لتينن " جمهورى‌خواه ايالت فلوريدا که رئيس جديد کميته امور خارجه مجلس نمايندگان آمريکا است، ديدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
اين پايگاه اينترنتى مى‌افزايد که وزير جنگ رژيم صهيونيستى همچنين بعدازظهر امروز با "رابرت گيتس " وزير دفاع آمريکا و "هيلارى کلينتون " وزير خارجه آمريکا و همچنين "تام دانيلون " مشاور امنيت ملى آمريکا ديدار خواهد کرد و پس از آن به منظور برگزارى نشست‌هايى در سازمان ملل واشنگتن را به مقصد نيويورک‌ ترک خواهد گفت.


نظر شما :