وقتی احمدی نژاد پیشگو می‌شود

۰۶ مرداد ۱۳۸۹ | ۲۰:۵۲ کد : ۸۱۹۵ اخبار اصلی
محمود احمدی نژاد روز دوشنبه در مصاحبه با پرس تی وی گفت اطلاع دقیق داریم که امریکا و اسرائیل قصد دارند طی سه ماه آینده به دو کشور خاورمیانه حمله کنند.
وقتی احمدی نژاد پیشگو می‌شود

دیپلماسی ایرانی: محمود احمدی نژاد روز دوشنبه در مصاحبه با پرس تی وی گفت اطلاع دقیق داریم که امریکا و اسرائیل قصد دارند طی سه ماه آینده به دو کشور خاورمیانه حمله کنند. او گفت هدف امریکا و اسرائیل تحت فشار قرار دادن ایران و جلوگیری از زوال اسرائیل است، آمریکا می‌خواهد با حمله به دو کشور در خاورمیانه، ایران را از پیشرفت و توسعه بازدارد، زیرا دولتمردان آمریکا مخالف رشد ایران هستند و علاوه بر این آمریکا می‌خواهد اسرائیل را نجات دهد، زیرا فکر می‌کند که این دولت به بن‌بست رسیده است. احمدی نژاد قبلا و در اختتامیه جشنواره کلی جوان ایرانی هم از طراحی یک سناریوی جدید علیه ایران توسط امریکا و اسرائیل خبر داده بود و گفته بود که دشمنان یک جنگ روانی و شیطنت علیه ایران را طراحی کرده‌اند و قصد دارند فشار بیاورند و وقتی این فشارها به اوج رسید به یکی دو کشور خاورمیانه که دوست ما هستند با کمک صهیونیست ها حمله نظامی کنند و به این وسیله توقف و ضعف در اراده ملت ایران ایجاد کنند.

گرچه احمدی نژاد از کشور خاصی نام نبرد و نگفت بر اساس چه اطلاعاتی چنین ادعایی را مطرح می‌کند و به این موضوع هم اشاره نکرد که آیا امریکا با توجه به درگیری نظامی در افغانستان و عراق توانایی شروع جنگ دیگری را دارد یا نه، اما با توجه به شرایط خاورمیانه و سخنان سید حسن نصرالله به نظر می‌رسد او از شروع جنگ اسرائیل با لبنان و فلسطین در سه ماه آینده خبر می‌دهد.

چندی قبل و در پی متهم شدن دو عضو حزب الله در ترور رفیق حریری دبیر کل حزب الله در کنفرانس مطبوعاتی خود از طرح بزرگی خبر داد که پس از شکست طرح های قبلی، مقاومت و منطقه را هدف قرار داده است.

سید حسن نصرالله با اشاره به دادگاه بین‌المللی ویژه بررسی ترور رفیق حریری افزود: صدور حکم فرضی علیه حزب الله از دو سال پیش تهیه شده و طرف آمریکایی و اسرائیلی خود را برای مرحله بعد از متهم کردن حزب الله آماده می‌کند.


نظر شما :