پچپچه ها/ احمدی نژاد به دیدار ایرانیان نیویورک نرفت چون آنها آمدند

۰۶ مهر ۱۳۸۸ | ۲۰:۳۴ کد : ۵۸۱۳ اخبار اصلی
در این بخش: عوامل ترورهاى کردستان از وهابيون افراطی بودند، احمدی نژاد به دیدار ایرانیان نیویورک نرفت چون آنها آمدند، بوق‌ها برای که به صدا درمی آیند؟
پچپچه ها/ احمدی نژاد به دیدار ایرانیان نیویورک نرفت چون آنها آمدند

عوامل ترورهاى کردستان از وهابيون افراطی بودند

روابط عمومى وزارت اطلاعات اعلام کرد، به دنبال گسترش فعاليت‌ها و پيگيرى‌هاى اطلاعاتى سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، عوامل اصلى ترورهاى اخير کردستان که منجر به شهادت تعدادى از روحانيون برجسته اين استان شده بودند، شناسايى‌ و روز يکشنبه پنجم مهر 88 با همکارى ساير ارگان‌هاى امنيتى طى درگيرى مسلحانه و عمليات غافلگيرکننده موفق شدند تعدادى از آن‌ها را دستگير و دو نفر از تروريست‌ها را به هلاکت برسانند.

بنا بر این اطلاعیه، بر اساس اسناد کشف شده از متهمين، اين تروريست‌ها از وهابيون افراطى و مرتبط با برخى سرويس‌هاى بيگانه در خارج از کشور بوده‌اند و مأموريت داشتند تا با ترورهاى هدفمند و ايجاد ناامنى،‌ ميان برادران شيعه و سنى اختلاف‌افکنى کنند.

نهادهای امنیتی هنوز موفق به شناسایی عوامل قتل شهروندان ایرانی در جریان اعتراض های خیابانی و یا در مدت حضور در بازداشتگاه ها نشده اند.

احمدی نژاد به دیدار ایرانیان نیویورک نرفت چون آنها آمدند

خبر آنلاین در مطلبی کوتاه نوشت، برنامه دیدار محمود احمدی نژاد با ایرانیان مقیم امریکا امسال لغو شد.

طبق اعلام قبلی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی مقرر شده بود تعدادی از ایرانیانی که از آنها دعوت شده بود به دیدار احمدی نژاد بروند اما با وجود حضور میهمانان، وی به این مراسم نرفت.

البته ایرانیان زیادی برای دیدار با احمدی نژاد به خیابان ها و جلوی هتل محل اقامت احمدی نژاد رفته بودند که موفق به دیدار وی نشدند.

بوق‌ها برای که به صدا درمی آیند؟

استاندار تهران از فاز جدید برخورد با معترضان انتخابات خبر داده است. در این مرحله، با آن دسته از معترضانی که با خودرو شخصی سعی در ایجاد ترافیک عمدی و بوق زدن های ممتد داشته اند برخورد خواهد شد.

مرتضی تمدن گفته است: مالکان خودروهایى که در اغتشاشات اخیر با سوءاستفاده از فضا و بوق زدن‌هاى ممتد و ایجاد راهبندان‌هاى غیراصولى مردم را اذیت کرده‌اند احضار مى‌شوند.

وی درباره توقیف خودروهایى که در اغتشاشات اخیر اقدام به بوق‌ زدن کرده‌اند، با اشاره به مصوبه شوراى تامین استان، افزوده است: گفته‌ایم با هر یک از مالکان خودروهایى که با حرکت‌هاى غیرمتعارف موجب سلب آرامش مردم و اختلال در نظم و انضباط ترافیکى شهر شوند، مطابق قانون برخورد شود و این موضوعى کلى است و هیچ ارتباطى با اغتشاشات اخیر ندارد.

هنوز مشخص نشده است که این افراد چگونه شناسایى شده‌ و چه تنبیهی برایشان درنظر گرفته شده است.


نظر شما :