انتخابات ايران رکورد مراجعه به ويدئوهاى اينترنتى را شکست

۲۴ مرداد ۱۳۸۸ | ۲۲:۳۳ کد : ۵۳۹۲ اخبار اصلی
شرکت کام سکور (ComScore) اعلام کرد، میزان بازدید از ویدئوهای آن لاین و اینترنتی امریکایی در ماه ژوئن به دلیل مرگ مایکل جکسون و تحولات پس از انتخابات ایران جهش بی‌سابقه‌ای داشته است.
انتخابات ايران رکورد مراجعه به ويدئوهاى اينترنتى را شکست

شرکت کام سکور ( (ComScore اعلام کرد، میزان بازدید از ویدئوهای آن لاین و اینترنتی امریکایی در ماه ژوئن به دلیل مرگ مایکل جکسون و تحولات پس از انتخابات ایران جهش بی‌سابقه‌ای داشته است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، مجموعه خدمات ویدئو ماتریکس ((Video Metrix اعلام کرده است، نزدیک به 157 میلیون نفر فقط در ماه ژوئن به ویدئوهای آن لاین مراجعه کرده‌ و نزدیک به 5/19 میلیارد ویدئوی مختلف در اینترنت را مشاهده کرده‌اند.  

بنا به این گزارش بیشترین میزان بازدید کننده متعلق به ام‌تی‌وی، ام‌اس‌ان‌بی‌سی و تیونر نت‌ورک که فیلم‌های شبکه خبری سی‌ان‌ان از طریق آن پخش می‌شود، است.

بیشترین مراجعه به ویدئو آن لاین‌ها نیز از طریق موتور جستجوی گوگل بوده که در این ماه با ثبت یک رکورد جدید، 112 میلیون کاربر از سراسر جهان را سرویس داده است. 99 درصد از 6/7 میلیارد ویدئوی مورد مراجعه کاربران گوگل نیز متعلق به یوتیوب بوده است. پس از یوتیوب ویاکم دیجیتال Viacom) Digital) با 774 میلیون ویدئو و مایکروسافت با 696 میلیون ویدئو در رده‌های بعدی قرار دارند. شرکت بیلنکس (Blinkx) نیز با 623 میلیون ویدئو در رده چهارم قرار گرفته است.

شرکت مایکروسافت 73 میلیون ویدئو در این ماه طراحی کرده که بدین ترتیب در رتبه نخست و شرکت فاکس Fox)) نیز با 59 میلیون فیلم ویدئویی در جایگاه بعدی قرار دارد.

مرگ مایکل جکسون و انتخابات ریاست جمهوری ایران و تحولات پس از آن بیشترین میزان مراجعه کنندگان به ویدئوهای اینترنتی را به دنبال داشته است.  


نظر شما :