اوباما همان بوش است فقط رنگش فرق می‌کند

۳۰ آبان ۱۳۸۷ | ۱۷:۰۸ کد : ۳۲۲۵ باشگاه خوانندگان
نظر یکی از خوانندگان دیپلماسی ایرانی در مورد انتخاب اوباما به سمت ریاست‌جمهوری امریکا
اوباما همان بوش است فقط رنگش فرق می‌کند

بر خلاف آقای یا خانم حیدر پور من کاملا با اظهارات آقای ویسی موافق هستم و تعجب می­کنم که ایشان به به سخنان چندین ماهه اوباما توجه نکرده اند که یکی از بیشترین انتقادهای شدید اوباما به بوش این بود که چرا کار افغانستان را تمام نکرده به عراق رفت و هم او بود که برای اولین بار عنوان کرد که در صورت برنده شدن به پاکستان حمله نظامی خواهد کرد که بوش قبل از آن که این افتخار پاکستانی کشی نصیب اوباما شود خود شروع به حمله به پاکستان کرد که این افتخار را در کارنامه ننگین خود ثبت کند و بقیه همین اوبامای مظلوم و انساندوست!!!!!انجام دهد.

 

جناب ویسی نظر شما کاملا درست است. آقای حیدری فراموش کردند که از همان زمان که بوش که به افغانستان حمله کرد هدف نهائی عراق بود و افغانستان تقریبا حالت دست گرم کردن داشت. به نظر من با انتخاب رام اسرائیل امانیول که نام حقیقی و کامل امانیول است اوباما نشان داد که تغییری که او از آن سخن می­گفت فقط در رنگ پوست او و بوش است که از سفید به سیاه تغییر کرده از همین امروز شبکه های امریکائی انتقاد به او را شروع کرده اند در برنامه ای در سی ان ان گفتند که اوباما دیک چنی خودش را انتخاب کرد که همان رام اسرائیل امانول است و او را به یک سگ درنده که اینجا پیت بول نام دارد معرفی کردند که او چرا یک پیت بول را برای کاخ سفید انتخاب کرده .

 

به هر حال باید دید بقیه افرادی که اعضای کابینه او را تشکیل خواهند داد چه کسانی هستند . من که امید چندانی به او ندارم داشتم به او هم رای دادم ولی سالی که نکوست از بهارش پیداست در مورد امانول و پدرش در ایران تحقیقات بیشتری بکنید تا دریابید او کیست من نمی توانم در این چند کلمه ای که می­توانم در این جا بنویسم او و پدرش را معرفی کنم ولی شما این کار را برای خوانندگان خود در ایران انجام دهید که زیاد دل خوش نکنند که چون نامش حسین است خصلتی از حسین دارد و گمراه نشوند و گارد خود را باز نکنند . 


نظر شما :