فضاسازی جدید تل‌آویو علیه ایران

۰۱ آبان ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۲ کد : ۲۰۲۸۹۰۵ سرخط اخبار

 نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و رسانه ای رژیم صهیونیستی با طرح بازداشت چند نفر به ادعای واهی جاسوسی برای ایران، دست به فضاسازی جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران زده اند.

به گزارش ایرنا، رسانه های رژیم صهیونیستی همسو و هماهنگ با نهادهای امنیتی این رژیم از دیروز دوشنبه مدعی شده اند که تعدادی از افراد را به خاطر جمع آوری اطلاعات از نهادهای حساس و به زعم خود تلاش برای ترور در داخل سرزمین های اشغالی بازداشت کرده اند.

در راستای همین فضاسازی، رادیوی رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه ادعا کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی هفت نفر را بازداشت کرده اند که مظنون به جاسوسی و تلاش برای ترور یک شهردار و یک دانشمند هسته ای این رژیم هستند.

بنا براعلام رسانه های رژیم صهیونیستی، این هفت نفر از جوانان فلسطینی اهل شهر اشغالی قدس هستند.

این رسانه ها ادعا کردند که جوانان یادشده برای ترور یک دانشمند هسته ای صهیونیست به دستور ایران برنامه ریزی کرده بودند.

رژیم صهیونیستی از روز گذشته در قالب دور جدید فضاسازی خود، ادعای بازداشت هفت "اسرائیلی" به ادعای جاسوسی برای ایران را کلید زد و سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» مدعی شد که این هفت نفر که یکی از آن‌ها نظامی فراری از خدمت وظیفه و دو نفر دیگر نوجوان هستند، به مدت دو سال در ازای دریافت پول برای ایران فعالیت کرده‌اند.

شاباک ادعا کرد که آنها از پایگاه هوایی «نِواتیم» در جنوب و مراکز حکومتی در تل‌آویو عکس‌برداری کرده‌ بودند.

وب‌سایت صهیونیستی «mako» نیز در راستای عملیات فضاسازی یکپارچه رسانه ای ادعا کرد که این افراد پیش از بازداشت اطلاعاتی را از دو پایگاه‌ هوایی و یک پادگان «کاریا» در تل‌آویو عکسبرداری و اطلاعاتی را درباره موقعیت‌های سامانه‌های گنبد آهنین و شخصیت‌های ارشد ارتش رژیم اسرائیل و دستگاه امنیتی جمع آوری و نقشه‌هایی از مکان‌های استراتژیک این رژیم تهیه کرده‌ و در اختیار ایران قرار داده اند.

این رسانه ها مدعی شدند که افراد یاد شده ۶۰۰ مأموریت برای ایران انجام داده اند.

این فضاسازی جدید که یکی دیگر از اهداف آن ایجاد ارعاب و کنترل بیشتر در داخل سرزمین های اشغالی است، پس از آن صورت گرفته که افراد عادی در داخل سرزمین های اشغالی برخلاف دستورالعمل های ارتش رژیم صهیونیستی، در شب عملیات وعده صادق 2 تصاویری را از اصابت موشک های ایران منتشر و دستاوردهای این عملیات را به جهان مخابره کرده و تلاش رژیم اسرائیل برای پنهان کردن این دستاوردها را خنثی کردند.


نظر شما :