سخنگوی سپاه: رژیم صهیونیستی در نبردهای زمینی دستاوردی نخواهد داشت

۰۱ آبان ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۰ کد : ۲۰۲۸۹۰۱ سرخط اخبار

سخنگوی سپاه گفت:حزب‌الله و حماس هر روز با ابتکار و توانایی بیشتر، صحنه نبرد را به نفع جبهه مقاومت تغییر می‌دهند. دشمن هر روز به سمت اضمحلال پیش می‌رود و در نبردهای زمینی، دستاوردی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی محمد نایینی سخنگوی سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان در جمع خبرنگاران گفت: به عهده گرفتن ابتکار عمل و تغییر موازنه قدرت، مسأله‌ای بسیار مهم و عملی است. ان‌شاءالله در صورت بروز هرگونه تعرض جدید از سوی رژیم، پاسخ قاطعی به آن داده خواهد شد.

وی ادامه داد: شهادت یکی از فرماندهان برجسته، که توانمندی‌های متعددی در عرصه‌های علمی و نظامی داشت، نشانگر مجاهدت‌های بی‌وقفه‌ این فرماندهان است. قطعاً ما به این مجاهدت‌ها پاسخ خواهیم داد.

سخنگوی سپاه در پاسخ به این سوال که آیا شهادت فرماندهان جبهه مقاومت خللی در روند این جبهه به وجود آورده است؟ گفت: همان‌طور که در میدان جنگ مشاهده می‌کنیم، تحولات قدرتمندی در حال وقوع است. حزب‌الله و حماس هر روز با ابتکار و توانایی بیشتر، صحنه نبرد را به نفع جبهه مقاومت تغییر می‌دهند. دشمن هر روز به سمت اضمحلال پیش می‌رود و در نبردهای زمینی، دستاوردی نخواهد داشت.


( ۱ )

نظر شما :