تخت‌روانچی: اسرائیل بازی خطرناکی را در لبنان به راه انداخته است

۳۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۶ کد : ۲۰۲۸۳۵۱ سرخط اخبار

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در پی اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان با بیان اینکه این رژیم بازی خطرناکی را در لبنان به راه انداخته، گفت: جامعه بین‌المللی باید اسرائیل را مجبور کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، دست از ماجراجویی‌هایش‌ بردارد.
گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مجید تخت‌روانچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه امشب (جمعه) ۳۰ شهریور و در پی اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان و تجاوز امروز صهیونیست‌ها به ساختمانی مسکونی در ضاحیه بیروت عنوان کرد: رژیم اسرائیل تا سطحی جدید و خطرناک پا را از حد خود فراتر نهاده است.
وی افزود: این رژیم نه تنها به صورت مداوم مانع از برقراری آتش‌بس در غزه شده و این روند را سد کرده، بلکه بازی خطرناکی را در لبنان به راه انداخته است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه عواقب این اتفاقات را بر عهده این رژیم خواند و تصریح کرد: جامعه بین‌المللی باید اسرائیل را مجبور کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، دست از ماجراجویی‌هایش‌ بردارد.
به گزارش فارس،  براساس اعلام وزارت بهداشت لبنان در پی حمله هوایی امروز رژیم اشغالگر به جنوب بیروت ۱۲ نفر شهید و ۶۶ نفر مجروح شدند.
عصر سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه در پی انفجار دستگاه‌های ارتباط رادیویی (پیجر) در لبنان و یک روز بعد هم منفجر شدن دستگاه‌های بی‌سیم در این کشور، در اقدام تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی ۳۷ نفر شهید و ۲ هزار و ۹۳۱ نفر مجروح شدند.
 


( ۱ )

نظر شما :