حماس: ناکامی اشغالگران در دستیابی به رهبران مقاومت، آنها را وادار به دروغگویی می‌کند

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۴ کد : ۲۰۲۴۶۷۶ سرخط اخبار

یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره اختلافات در رهبری حماس پوچ و بی‌اساس است.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران جنبش حماس گفت: اظهارات یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره اختلافات در رهبری حماس پوچ و بی‌اساس و در راستای جنگ روانی است. تلاش اشغالگران برای انتشار اطلاعات دروغین درباره رهبری حماس و صحبت درباره ایجاد جایگزینی برای یحیی السنوار، رئیس حماس در نوار غزه سخیفانه است.

به نقل از المیادین، وی گفت: شکست اشغالگران در دستیابی به رهبران مقاومت و ترور آن‌ها باعث می‌شود تا حرف از دستاوردهای توهم‌آمیز بزنند. هدف تل‌آویو از این اطلاعات دروغین بالا بردن روحیه از هم فروپاشیده‌ ارتش و رژیمش است.

براساس اذعان رسانه‌های عبری و برخی مسؤولان صهیونیستی این رژیم هنوز نتوانسته به اهداف خود در جنگ غزه دست یابد و به دلیل شکست در تحقق این اهداف هر بار سعی می‌کند با انتشار اخبار دروغین مقاومت فلسطین را هدف قرار دهد.

در حالی که جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد صد و سی و ششمین روز خود می‌شود، تماس‌های بین‌المللی برای دستیابی به آتش‌بس در حال افزایش است. اشغالگران همچنان به حملات خود در مناطق مختلف غزه ادامه می‌دهند و در عملیات زمینی با مقابله سرسختانه محور مقاومت روبه‌رو هستند.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز یکشنبه اعلام کرد: تعداد شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار محاصره شده غزه به ۲۸ هزار و ۹۸۵ شهید و مجروح شدن ۶۸ هزار و ۸۸۳ تن دیگر رسیده‌است.


( ۲ )

نظر شما :