خط مقدم در شرق اوکراین

۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰ کد : ۲۰۰۸۴۵۸ اخبار اصلی عکس نوشته
نیروهای نظامی اوکراین در خط مقدم در منطقه دونتسک در حالت آماده باش هستند. وزارت خارجه روسیه دو پیش ‌نویس را به کشورهای غربی ارائه کرده که حاوی شرایط این کشور برای کاهش تنش مرزی با اوکراین هستند؛ اما غرب بر این باور است که تحرکات نظامی روسیه نشانه ‌هایی از تهدید فزاینده برای اوکراین و شواهدی از آمادگی این کشور برای حمله به اوکراین است. (عکس ها توسط اُلِکساندر کلیمنکو و گِلِب گارانیچ گرفته و در رویترز به اشتراک گذاشته شده اند.)
خط مقدم در شرق اوکراین

کلید واژه ها: اوکراین تنش ها در مرز اوکراین و روسیه نیروهای نظامی روسیه


( ۷ )

نظر شما :

فدوی ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۹
روسیه به اوکرین حمله نمی کنه . چون اونوقت اوکراین خرید پهپاد از ترکیه را جلو می اندازد و اونوقت روسیه بیچاره می شود .‌ #رویای یک پانترک#
اشکان ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۶
روسیه برای حواس پرتی جهان از دیگر کارهای شومش موضوع اوکران را برجسته کرده وگرنه حمله ای در کار نخواهد بود
داور تنها ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۳
فد.ی خان! تو اگه منسوب به قوم ژاپن ویا ایتالیا ...بودی وخود را با ترکان مقایسه میکردی باز قابل تحمل بود ولی متاسفانه در جهت عکس قضیه هستید ( تازه بعد از هزاران سال میخواهید به کمک شیطان بزرگ ونوچه اش اسراییل اقلیمکی با زیر ساخت ترور وقاچاق دست وپاکنید، وخودتان را به حراج گذاشته اید) به این خاطر در صدد عقده گشایی از تاریخ پر عظمت ترکان بر امده اید، ترکان تا یک قرن پیش حاکمان بلا منازع اسیا واورپا افریقا بوده اند ، وحالا هم مجموعه قدرت ممالک اتحاد ترک جزو ۷ قدرت برتر جهان میباشد، وقابل قیاس با عشیره های قرون وسطایی اقلیمک عراق نیستند. لذا توصیه دارم قبل از هر سخن سرایی حد وحدود و موقعیت خود را در نظر داشته باشید.
فدوی ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵
داور تنها ، تنهایی توهم می آورد . کمتر جلوی آینه ی مقعر بایست .